Ziekte kosten verzekering voor paarden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

Ziekte kosten verzekering voor paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 12:26

heeft iemand hier ervaring mee?? en welke is dan goed en wat zijn daar de voorwaarden van?
Alvast bedankt! groetjes Mandy

MandyL

Re: Ziekte kosten verzekering voor paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 14:14

niemand?? Huilen

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:21

Kijk eens met google en vul in paardenverzekering: bijv. interpolis, efo, amev, fairmount. Het ligt eraan waarvoor je je paard wilt verzekeren. Zelf heb ik alles uitgevlooid en ben bij interpolis uitgekomen. Die was net weer wat goedkoper dan de Friesche (EFO) en qua uitkering ook beter. Fairmount staat goed bekend zolang je paard niet afgekeurd wordt en je hem uit wilt laten keren. Dus daarom heb ik die persoonlijk zelf niet gekozen. Bij Interpolis is het een voordeel dat je je paard tot 4500 kunt verzekeren zonder foto's maar wel voor ziektekosten.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 18:34

Kyona schreef:
Kijk eens met google en vul in paardenverzekering: bijv. interpolis, efo, amev, fairmount. Het ligt eraan waarvoor je je paard wilt verzekeren. Zelf heb ik alles uitgevlooid en ben bij interpolis uitgekomen. Die was net weer wat goedkoper dan de Friesche (EFO) en qua uitkering ook beter. Fairmount staat goed bekend zolang je paard niet afgekeurd wordt en je hem uit wilt laten keren. Dus daarom heb ik die persoonlijk zelf niet gekozen. Bij Interpolis is het een voordeel dat je je paard tot 4500 kunt verzekeren zonder foto's maar wel voor ziektekosten.

bedankt!! ik ga het eens na kijken

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:38

Ik heb mijn merrie maar 9 maanden gehad,toen was ze overleden. Ik was verzekerd bij interpolis en krijg volledige aankoopwaarde terug. Ik had haar uitgebreid verzekert en koste 150 euro per half jaar. Je betaald 20% per dierenarts rekening mee met een minimum van 40 euro. Ik heb in die 9 maanden heel wat rekeningen gehad en ze keerden altijd netjes uit. Ben zeer tevreden over interpolis.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:48

Ik heb mijn paard bij EFO verzekert tegen alle levensbedreigende dingen die niet door slijtage komen, dus bijv. koliek, beenbreuk... Maar niet tegen artrose en andere slijtage omdat de kans dat mijn paard dat krijgt niet groot is.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 11:46

dank jullie wel!!! ik denk dat k toch eens ga kijken voor interpolis Knipoog