Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PriscaZ schreef:Ik heb vorig jaar thermoboots van Aigle gekocht. Die sluiten redelijk goed aan, helemaal aansluiten heb ik wel opgegeven bij zulk soort laarzen, maar deze komen behoorlijk in de richting. Ik zou deze eens proberen als ik jou was.
Als je er meer geld voor over hebt, Mountain Horse heeft ook winterlaarzen en in 2 verschillende schachtbreedtes. Misschien is dat dan iets.
Bella_Donna schreef:Ik heb al 3 jaar dezelfde thermo laarzen van BR ze waren toen dacht ik rond de 50 euro...
Maar ik heb ook van de dunne beentjes en maat 40 (is niet zo heel groot) en ze passen me aardig en ik heb echt wel dunne benen. Ik heb er altijd wel skisokken in aan dan zijn ze helemaal goed maar dan krijg ik zulke warme voeten.
Ik ben heel tevreden over deze laarzen ze beginnen nu pa echt te verslijten en ik looper elke dag op in de winter.
Ze zijn niet waterdicht. Ongeveer 5 cm vn de zool naar boven wel maar de boven kant is gewoon van een soort stof die niet echt water afstotend is als je er een emmer water overheen krijgt.
ik heb geen koede tenen meer gehad.. ik heb van het merk pfiff..hrappur schreef:ik heb ze eer gister aan geschaftik heb geen koede tenen meer gehad.. ik heb van het merk pfiff..
ze ziten heerlijk... en ik ben mega dun (*lieg niet .. ik ben 1.80 en weeg 51:P) en heb ook hele dunne benen ! en ook hele groote Voeten !
maar 41/42 !
Bij mijn kuiten past het ook redelijk.. het ziet er niet gek uit !
IK HEB NOOID MEER KOUDEN VOETEN !

Citaat:De BR's??
(ik ben 1.75 en weeg 59)hahah vast ietsje dikkere benen
Heb jij ook een hekel aan grote voeten?? ik wel :S hahahah
Maaikelove schreef:Citaat:De BR's??
(ik ben 1.75 en weeg 59)hahah vast ietsje dikkere benen
Heb jij ook een hekel aan grote voeten?? ik wel :S hahahah
onee, van het merk Pfiff, ik had er overheen gelezen... Waar heb je ze gekocht?? Het merk komt me niet bekend voor..
)