Thermolaarzen,grote voeten, dunne benen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikelove

Thermolaarzen,grote voeten, dunne benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 11:20

Weten jullie een merk van Thermolaarzen, waarbij de grotere schoenmaten, niet van die extreme brede kuiten hebben??
Ik heb maat 41 en redelijk dunnen benen en had vorig jaar Dafna Thermolaarzen besteld, ze zaten heerlijk hoor, maar de kuiten waren veel te wijd, en strakker aantrekken met het klittenband kon niet. (wel iets natuurlijk, maar dat was niet genoeg)
Dus nu ben ik benieuwd of jullie een merk weten!

KozieZ

Re: Thermolaarzen,grote voeten, dunne benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:43

Ik heb vorig jaar thermoboots van Aigle gekocht. Die sluiten redelijk goed aan, helemaal aansluiten heb ik wel opgegeven bij zulk soort laarzen, maar deze komen behoorlijk in de richting. Ik zou deze eens proberen als ik jou was.

Als je er meer geld voor over hebt, Mountain Horse heeft ook winterlaarzen en in 2 verschillende schachtbreedtes. Misschien is dat dan iets.

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 13:07

PriscaZ schreef:
Ik heb vorig jaar thermoboots van Aigle gekocht. Die sluiten redelijk goed aan, helemaal aansluiten heb ik wel opgegeven bij zulk soort laarzen, maar deze komen behoorlijk in de richting. Ik zou deze eens proberen als ik jou was.

Als je er meer geld voor over hebt, Mountain Horse heeft ook winterlaarzen en in 2 verschillende schachtbreedtes. Misschien is dat dan iets.

Bedankt voor je reactie
dus jij hebt dit probleem ook!!
Van Aigle heb ik nog nooit thermolaarzen gezien, die van Mountain Horse zijn zeker van die leren..

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:55

Ik heb al 3 jaar dezelfde thermo laarzen van BR ze waren toen dacht ik rond de 50 euro...
Maar ik heb ook van de dunne beentjes en maat 40 (is niet zo heel groot) en ze passen me aardig en ik heb echt wel dunne benen. Ik heb er altijd wel skisokken in aan dan zijn ze helemaal goed maar dan krijg ik zulke warme voeten.
Ik ben heel tevreden over deze laarzen ze beginnen nu pa echt te verslijten en ik looper elke dag op in de winter.
Ze zijn niet waterdicht. Ongeveer 5 cm vn de zool naar boven wel maar de boven kant is gewoon van een soort stof die niet echt water afstotend is als je er een emmer water overheen krijgt.

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 17:06

Bella_Donna schreef:
Ik heb al 3 jaar dezelfde thermo laarzen van BR ze waren toen dacht ik rond de 50 euro...
Maar ik heb ook van de dunne beentjes en maat 40 (is niet zo heel groot) en ze passen me aardig en ik heb echt wel dunne benen. Ik heb er altijd wel skisokken in aan dan zijn ze helemaal goed maar dan krijg ik zulke warme voeten.
Ik ben heel tevreden over deze laarzen ze beginnen nu pa echt te verslijten en ik looper elke dag op in de winter.
Ze zijn niet waterdicht. Ongeveer 5 cm vn de zool naar boven wel maar de boven kant is gewoon van een soort stof die niet echt water afstotend is als je er een emmer water overheen krijgt.

okeej, er zit in die BR geen 'plastic' voet zeg maar, dat is wel een nadeel, vooral met veel sneeuw/regen/blubber, maar koude tenen heb je niet meer, en daar gaat het om bij mij Haha!

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:20

ik heb ze eer gister aan geschaft Haha! ik heb geen koede tenen meer gehad.. ik heb van het merk pfiff..
ze ziten heerlijk... en ik ben mega dun (*lieg niet .. ik ben 1.80 en weeg 51:P) en heb ook hele dunne benen ! en ook hele groote Voeten !
maar 41/42 !
Bij mijn kuiten past het ook redelijk.. het ziet er niet gek uit !

IK HEB NOOID MEER KOUDEN VOETEN !

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 17:23

hrappur schreef:
ik heb ze eer gister aan geschaft Haha! ik heb geen koede tenen meer gehad.. ik heb van het merk pfiff..
ze ziten heerlijk... en ik ben mega dun (*lieg niet .. ik ben 1.80 en weeg 51:P) en heb ook hele dunne benen ! en ook hele groote Voeten !
maar 41/42 !
Bij mijn kuiten past het ook redelijk.. het ziet er niet gek uit !

IK HEB NOOID MEER KOUDEN VOETEN !

De BR's??
(ik ben 1.75 en weeg 59)hahah vast ietsje dikkere benen Knipoog
Heb jij ook een hekel aan grote voeten?? ik wel :S hahahah

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 19:17

Citaat:
De BR's??

onee, van het merk Pfiff, ik had er overheen gelezen... Waar heb je ze gekocht?? Het merk komt me niet bekend voor..

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:25

Maaikelove schreef:
Citaat:
De BR's??

onee, van het merk Pfiff, ik had er overheen gelezen... Waar heb je ze gekocht?? Het merk komt me niet bekend voor..

in een western winkel in egmond aan den hoef Haha!

ik weet ook niet weer het merk van is .(ik durf het eigelijk niet te zeggen... ik dacht dat ik het ook op een zadel gezien had.. en dar was duits ofzo ..maar da weet ik niet zeker dus)

ik heb een mega hekel aan me voeten.. er zijn geen leuke schoene te vinden .. met maar 42 ! of soms 41 :S
ik draag dus maar gewone nike .. of nu skate schoenen (ze lopen verukelijk Tong uitsteken )

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 19:29

Ik heb ff gezocht via Google, heb hier een plaatje van Thermoboots van Pfiff, zin deze het??
Afbeelding
sorry voor het kleine fotootje Knipoog

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:28

jep dat zijn ze

ze zitten herlijk..
maar het zijn wel net slofen !(zo heb ik het gevoel) maar het is natuurlijk niet bedoelt om lang op te lopen.. maar je krijg geen koude teentjes meer ! Tong uitsteken