Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wel een vreemde tijd van het jaar dat ze jeuk heeft. is het sinds kort?
superwoman schreef:Klitwortel erop doen.
Bij de drogist en is niet duur!

) Chrystal-gek schreef:Ooit al een paard gezien met het hele lijf vol bulten die zo ineens op is komen zetten?
.

henla_tent schreef:Het is niet heel erg hoor. Hij scheur maar een beetje, maar vind het zo lelijk staan. Ik wil met hem volop wedstrijden gaan starten dit seizoen en vind dat ik dan niet met een pleeborstel staart aan kan komen zetten. Het is geen staart/manen eczeem. Hij heeft mooie lange manen en ook zijn staart is verder nog mooi. Ik zie hem ook bijna nooit schuren, heel af en toe.Chrystal-gek schreef:Ooit al een paard gezien met het hele lijf vol bulten die zo ineens op is komen zetten?
.
Dit heb ik inderdaad een keer op stage gezien. Die bulten kwamen ineens zomaar opzetten en een paar uur later waren ze weer weg. Dit had alleen niks met de eiwitten maken. Waarmee wel was een raadsel...
).
Wel opletten je kan ze nl ook voor 10euro kopen..
VValar schreef:superwoman schreef:Klitwortel erop doen.
Ik hoor nu al vele mensen in dit topic lovend reageren over klitwortel. Wat is dat precies? Hoe ziet het eruit? Mijn paard schuurt ook en is ontwormt. Ook borstel ik elke dag zijn staartwortel maar het schijnt niet echt te helpen..
Liesjuh schreef:
Bedankt!
VValar schreef:Bedankt!
Dus gewoon een beetje op de staartwortel in smeren en voila, probleem over?