zadels aanpassen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Noname

zadels aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 10:34

hey,
welke zadels kan je allemaal laten aanpassen??
Wintec zadels dat weet ik maar zijn er nog andere zadels die je kan laten aanpassen??

Ik dacht van niet maar er word me gezegd dat het wel kan?

groetjes

Tanja

Re: zadels aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:56

Wat bedoel je met laten aanpassen? Op maat laten maken? Dat kan bij Wintec voor zover ik weet dus niet, ja een verstelbare boom o.i.d. maar dat doe je zelf, is dus niet aan laten passen.

Of bedoel je gewoon een zadel pas service waar er iemand bij je komt met een auto vol zadels om te passen? Daar zijn er heel erg veel van, bij de meeste ruitersportzaken kan je daar denk ik wel info over vinden.

harnessmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:01

als het een bestaand zadel betreft moet iedere zadelmaker dat kunnen. je mag uiterard ook mij mailen...

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:49

Praktisch alle zadels kunnen aangepast worden in de vulling en pasvorm. Ainsly produceert een zadelk met een verstelbare boom dat ik weet en verder kan een zadelmaker de vulling van een zadel aan passen.

Er zijn voor mensen en voor paarden verschilende maten in zadels, te klein is t klein en te groot is te groot maar kliene aanpassingen moeten in principe altijd kunnen.