hoe kom ik erachter dat mn shet paieren heeft?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mepril

hoe kom ik erachter dat mn shet paieren heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 23:29

hoe kom ik erachter dat mn shetlander papieren heeft ze heeft wel een tatouage in haar lip maar weten niet precies wat dat betekend
ze zeggen dat dat erin zit omdat ze dus papieren heeft maar hoe kom ik er dus achter dat ze die werkelijk heeft?

droebel

Re: hoe kom ik erachter dat mn shet paieren heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:31

Als hij een nummer in z'n lip heeft staan dan heeft hij een stamboom. Het nummer opschrijven en bij het shetland stamboek navragen.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:32

Als jouw ponie een tatoage heeft en je die kunt lezen...moet je even het nummer opschrijven en via het shetlanderstamboek gegevens opvragen! Daar kunnen ze alles nagaan....als jouw pony in het bestand staat (ws wel door het nummer), dan kun je een nieuw stamboek-papier aanvragen!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:04

inderdaad maandag bellen met het stamboek, mail zijn ze behoorlijk traag mee. Ze typen het nummer is en voila je hebt je pony met afstamming!

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:52

Inderdaad nummer opschrijven, stamboek bellen. ze sturen dan een inspecteur langs om de nummers te bekijken en de kleur in leeftijd etc te schatten. Zodat ze wel het goede papier kunen vinden.

Een kennis van mij heeft ook zo de papieren bij haar shet gekregen.