Ik betaal op mijn 225 euro voor all in. Er is bij ons geen verschil tussen paarden en pony's.
Ik vind het een superstal. Ik hoef nergens achteraan te lopen. Als ik vind dat mijn paard meer voer nodig heeft en ik vraag het dan krijg ik het. Ze hebben mijn paard verhoogt met een halve kilo biks. paar dagen later hebben ze gevraagd of hij niet te druk werd. Omdat ze hem een halve kilo per dag meer gaven.
Mijn paard krijgt luzerne, biks, kuil of hooi naar behoefte. Ze staan op vlas en worden elke dag uitgemest ( de drollen eruit en 1x in de week pashoekje en als het nodig is word er vlas bij gegooid).
Ik heb een 20 bij 40 binnenbak met spiegelwand. Een buitenbak van 20 bij 60 (wedstrijdbak zonder hekwerk erom heen). Een grote paddock ik denk 15 bij 30. Een klein paddockje van 6 bij 6 ongeveer en een longeerpaddock.
Ik vind alleen de stallen iets aan de kleine kant 3 bij 3 maar ze hebben wel een buitenluik. Dat is weer een pluspunt.
Verder een gezellige kantine en een goed afgesloten zadelkamer met camera's en kasten die ook op slot kunnen.
Ik vind dat ik echt waar voor me geld sta. Als je ziet hoe ze voor mijn paard zorgen. Echt heel fijn en super gezellige mensen.