Equitana, welke aanbieding, wat hebben jullie gekocht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

José1960

Equitana, welke aanbieding, wat hebben jullie gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 14:20

Hallo

Graag zou ik willen weten of er veel aanbiedingen zijn op Equitana, wat betreft paardenspullen. Dekens, dekjes, bandages, beenbescherming enz. Scheelt het echt zoveel, dan wanneer je het in de winkel koopt?

Wie is er geweest en kan mij wat voorbeelden noemen, van wat je hebt gezien. En dacht van hey.. dat is nog eens een leuke aanbieding.
Ben erg benieuwd.

Groeten José

Achterom

Re: Equitana, welke aanbieding, wat hebben jullie gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:28

Als je koopjes wilt, moet je heel goed zoeken is mijn ervaring.

Het schijnt in het verleden beter te zijn geweest, en het is ook geweldig om er heen te gaan (gisteren voor het eerst geweest) maar het is druk, en veel artikelen zijn net zo duur als in de winkel.

Een aanbieding waar de hele groep met wie ik was, over te spreken was, was van een winkel uit Rotterdam die Global rijbroeken met kunstleren zitvlak aanbood voor 35 Euro.

Als je een goedkoop hoofdstelletje zoekt, kun je ze vinden vanaf 10 euro. Degene die ik heb gekocht was 15, net iets netter genaaid enzo. Ik gooi hem nog wel even in een bak met olie vandaag, om hem wat soepeler te maken.

Minichaps zijn te koop vanaf 10 euro, mijne waren 17,50 omdat ik wel soepele wilde, die ook nog pasten. Aangezien ik zeer korte benen heb, maar niet superslank ben (maat 38) kwam ik bij deze uit.

Wanneer wil je gaan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:30

ik heb bij de Stubben stand Sprenger veiligheidsbeugels gekocht voor 99 euro, terwijl ze anders zo'n 120 zijn. Daarnaast een set peesbeschermers en strijklappen van Schockemoehle voor 39 euro. Beide in hal 12.

Oh ja en een heel mooi longeerzweep van Carbon, maar die was toen nog steeds erg duur Bloos!

Verder hingen er mooie Eskadron dekjes (recht voor ingang Oost) voor 50 euro (normaal 75).

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:01

Ik heb voor mijn shet een fleece dekentje gekocht (€15,--) en een dekje (€ 8,--)
voor mijn merrie een haster met bijbehorend touw (€10) en een hoofdstel (20,-) en voor mezelf een bodywarmer (€ 15) en een jasje (€ 30,-) Ik had graag nog wat dekjes voor mijn merrie gekocht, maar mocht dit toch niet van mezelf (heb al 10 dekjes thuis liggen........ Bloos!)

Voornamelijk zijn dekjes en dekens en kleren in de aanbieding.
Was ook nog op zoek naar een paar peesbeschermers voor mijn shet, maar die heb ik niet gevonden (althans geen aanbieding)

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:44

Je moet inderdaad erg goed opletten, maar het scheelt ook of je zelf durft te onderhandelen. Ik heb bijvoorbeeld 2 winterdekens gekocht, (150gr + 300 gr vulling) deze waren al afgeprijsd van 149,- en 169,-naar respectievelijk 79,- en 89,- is samen bijna 170.- voor totaal 135,- gekocht. Is altijd leuk toch! En goed vergelijken, de ene stand vragt zomaar 20 euro meer dan de volgende stand.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:09

ik heb het helaas niet mee mogen maken.. volgende keer beter

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:10

Wij gaan morgen, we gaan voor het spaans gerief. Hier in Belgie is er bijna niets van te krijgen. Hopelijk hebben we daar wel wat keus.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:13

orban schreef:
Wij gaan morgen, we gaan voor het spaans gerief. Hier in Belgie is er bijna niets van te krijgen. Hopelijk hebben we daar wel wat keus.

hmm, ik vond het niet veel keus op dat gebied... het is toch met name gericht op Engels en Western, vond ik.

Lermy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:21

Niet eens nieuwe kleuren Anky pads? Clown
Ik ga morgen voor de eerste keer.......ben heel erg benieuwd!
Iedereen die nog gaat heel veel plezier!

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:33

Lermy schreef:
Niet eens nieuwe kleuren Anky pads? Clown
Ik ga morgen voor de eerste keer.......ben heel erg benieuwd!
Iedereen die nog gaat heel veel plezier!

nee in nederland verkopen we anky, hun hebben wel een hele collectie hangen van isabelle werth Knipoog
Qua spaans vond ik er wel wat hangen hoor. Was een hele hal vol met spaanse thema's van paard tot materiaal. Ze hadden ook van die lange waxjassen hangen in de aanbieding. Baal er nu wel van dat ik die toch niet gekocht heb.

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:56

Je vind ook heel wat rijbroeken aan verminderd tarief, van o.a. Pikeur, Cavallo, Eurostar, ...

Verder betaal ik hier in Belgie 25€ voor vier polobandages van Eskadron. Daar was het slechts 19€. Kassa, kassa Haha!!

@ Lermy: Ik ben zelfs maar één stand tegen gekomen die überhaupt Anky pads had. En dan nog maar in beperkte (5-tal) kleuren. In hal 12 is er wel een hele stand met Anky-spul, maar geen Ankypads.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:12

HAHA. Ik ben er geweest en zal je vertellen wat ik gekocht heb en hoe duur het ongeveer was

*Voorhoofdsriempje met diamantjes 12.50
Plingekje voor hoge schoft en probeer dat maar eens in het duits te vragen haha 20 euro
*Thermo laarzen. Die stonden er vanaf 25 euro. leken fijne, maar niet in mijn maat, dus heb toch weer van 40 euro gekocht.
*Naambordje van hout. Zo eentje uit een boomstronk heel mooi voor 10 euro naam werd er gratis in gezet.

En toen was mijn geld op haha. Entree was ook al 16 euro dacht ik en parkeren 5 euro. Maar ik denk dat je voor aanbiedingen niet echt erheen hoeft te gaan. of je moet er echt heen zoeken, dan vind je wel eens iets er tussen, maar dan zijn het gewoon goedkopere merken.

Er waren wel zeer mooie shows. Mooie shagya Arabieren, andalusiers en lippizaners. Vooral veel spaanse rijders waren aanwezig. Ik heb ook foto's gemaakt. Alleen doordat de paarden bewogen niet allemaal even duidelijk. Maar als iemand intresse heeft zet ik ze wel in het foto forum Knipoog. Ik moet zo gaan werken en heb een druk weekend. anders zet ik ze er zondag of maandag op. Ik hoor het wel Haha!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:14

wendytjeG schreef:
orban schreef:

hmm, ik vond het niet veel keus op dat gebied... het is toch met name gericht op Engels en Western, vond ik.

haha niet goed gekeken, maar er was ook zoveel te zien Knipoog . Er was ook heel veel met spaanse stijl te doen, en ook in verkoop Haha!

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:27

Citaat:
En toen was mijn geld op haha

Kun je er eigenlijk wel pinnen? Is wel handig, want anders moet je zoveel cash meenemen! Haha!

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:35

Je kan er pinnen, ik geloof dat er 2 automaten zijn.

Vriendin van mij heeft er lamsvellen bontonderleggers gezien van €35,- dat is toch wel goedkoop!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:47

en je kunt bij de zaken met PIN betalen Bloos!

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:59

Ik heb een Eskadron halster schapenbont onderlegd gekocht, normaal 32 euro, daar voor 20 euro.
Een Eskadron Shabrak voor 20 euro (ik geloof normaal iets van 35 euro)
Een schapenbonte poetshandschoen voor 6 euro (weet niet precies wat ze gemiddeld in de winkel kosten)
En een paar transportbeschermers van Global, erg dik, met van die brede stukken klitteband voor 39 euro, normaal 59 euro.

Ik ga dus erg voor de uitverkoopjes en aanbiedingen. Haha!
Maar lang niet alles is goedkoper dan "normaal"!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:11

orban schreef:

Ik ben donderdag zowat de hele dag in Hal 2 geweest bij de anda's. En daar is een stand met een hoop mooie anda-spulletjes. Iberische zadel, versierde hoofdstellen etc Lachen

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:16

bij veel standjes kan je met pin betalen.
hoofstellen idd voor 10 euro.
ikzelf heb alleen een lik-it houder + likit gekocht voor 14,95, maar dat is volgens mij de gangbare prijs.
ik ging met school, dus ging er niet speciaal heen om wat te kopen, vandaar dat mijn buit zo klein is Haha! (ik=arm)

edit: susan, die schapenbonthandschoenen liggen er ook voor 3 euro!! weet alleen niet meer bij wel standje Knipoog, maar heb ze daar wel voor zien liggen, en dat waren ook fijne.

hyporama uit r'dam stond er trouwens ook, maar wel met duitse mensen in de stand Knipoog

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:19

SharirBobby schreef:
hoofstellen idd voor 10 euro

En valt de kwaliteit dan mee?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:43

Ik ga morgen ook, ben op zoek naar teugels, bitje (weet enkel de maat niet meer Bloos ) en een paar wanten, budget is 200€ dus zien wat ik doe Haha!
1probleem ik spreek geen woord Duits

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:46

Ik heb eeb hoop zooi gezien, weinig nieuws.
Ik was oa. op zoek naar veulenhalsters en had uiteindelijk een paar redelijke gevonden, maar niet verstelbaar en ook niet bijzonder voor 15 euro ! per stuk, gewoon stof. Die heb ik dus NIET gekocht.

En eigenlijk miste ik de kwaliteitspullen, van mij mag het best iets duurder zijn, mits het van goede kwaliteit is, maar dat was er maar weinig.

En de hal met medische spullen is ( na 6 jaar )ontzettend uitgebreid met voornamelijk vitamines en mineralen , voor ieder kwaaltje wat.
Iedere stand wist het nog mooier te brengen.

Als je niet goed oplet betaal je nog zelfs meer voor sommige spullen, dan je thuis in je eigen ruitershop betaald.

Dus goed weten wat je wilt en weten hoe duur het normaal kost.

Al met al toch weer een heerlijke dag shoppen gehad en wie weet over 2 weer.... Tong uitsteken

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:48

Titsia schreef:
Ik ga morgen ook, ben op zoek naar teugels, bitje (weet enkel de maat niet meer Bloos ) en een paar wanten, budget is 200€ dus zien wat ik doe Haha!
1probleem ik spreek geen woord Duits

Geen nood, met wat Engels kom je er ook Knipoog.

En anders:
"Ich zoeche ein bit, ich weis allaain die gepaste masse nicht mehr Clown ."

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:51

mja als ik de maat niet weet gaan ze mij ook niet kunnen helpen Tong uitsteken
Veronderstel dat alles uitgestald wordt dus gewoon iets nemen naar de kassa ermee en hopla betalen maar, gewoon alstublieft en dank u wel dat zullen ze ook maar moeten verstaan als ik een stand binnen loop Haha!

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:56

Het ding is dat wanneer je ook maar iets aanraakt, er steeds een verkoopster op je afstormt met de slagzin: "kann ich Ihnen helfen?"
Dus dan sta je daar met je mond vol tanden en brabbel je iets van "dank u, ik kijk alleen maar wat rond. Ich betoel ... I'm just looking" Tong uitsteken.