ervaringen met Horseshop.be / Tackshop.nl?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilandje

ervaringen met Horseshop.be / Tackshop.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 07:09

Op 10 februari heb ik enkele spulletjes besteld via horsehop.be, de Belgische site van Tackshop. Deze bestelling is bevestigd via e-mail en zou meteen opgestuurd worden (prijs lag onder de 100 EUR en dus moest ik niet vooraf betalen). Echter, drie weken later heb ik nog steeds niks ontvangen. Een week na de besteldatum heb ik eens geprobeerd in te loggen op de site maar mijn e-mailadres zou onbekend zijn dus dat lukte niet (terwijl ik toch echt bevestiging gekregen had via mail), en vervolgens heb ik verschillende keren geprobeerd om te mailen en dan ging ook niet, het mailadres op hun site bestaat niet, en als ik mail via het formulier op de site krijg ik ook geen antwoord.

Rond dezelfde datum hebben een aantal Belgische bokkers een aanbieding besteld (dekje + bandages Harry’s Horse) en zij hadden hun spulletjes allemaal netjes binnen een paar dagen. Ik heb echter iets helemaal anders dan die aanbieding besteld, net zoals een andere Belgische bokker, en wij hebben beide nog niks gehad. Dat meisje heeft ook proberen te bellen maar dat lukte ook al niet.

Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben? Ik veronderstel dat ik die bestelling maar moet vergeten? Ik vind het wel maar een beetje louche allemaal, ik veronderstel dat de spullen die ik besteld heb niet meer in voorraad zijn en dat mijn bestelling daarom genegeerd wordt en ik uit het klantenbestand gegooid zodat ik niet kan inloggen?

figora

Re: ervaringen met Horseshop.be / Tackshop.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:51

Voordat ik mijn webshop had bestelde ik er weleens, meestal lag het dan meteen na twee dagen in de bus, emails werden netjes behandeld. Ik heb er van de zomer zelfs het Thorowgoodzadel gewonnen. Door hun problemen met thorowgood moest ik daar alleen erg lang op wachten. Toen ik hem had bestelde ik meteen de beugelriemen en zadelzeep die er bij hoorde, maar helaas, na 2 maanden nog niks, dus heb ik de bestelling geannuleerd, dat snapte ze.

DeBje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:11

Bij mij duurde het ook wel even voordat ik mijn bestelling binnen had, heb na 3 weken gebeld, toen kreeg ik te horen dat het nog wel een week kon duren, ze verontschuldigde zich voor het feit dat ik daar geen mail over had ontvangen.

Enkele minuten na het telefoontje kreeg ik een mail, waarin verwachte leverdatum stond vermeld.

Ik zou als ik jou was dan ook gewoon even bellen om te vragen hoe het zit.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:48

ik weet verschillende mensen die besteld hebben zonder enig probleem en heel tevreden zijn. gewoon proberen te bellen