mensen die niet op komen dagen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

mensen die niet op komen dagen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 19:08

Heb ik de stap gezet om toch me paardje te koop te zetten en nu heb ik daar wat reactie's op gehad.Nou zou er dus vrijdag iemand komen kijken die samen met een vriendin een paardje wil gaan kopen.Nou komt(als het goed is) die andere meid maandag.Maar nu is dat eene meisje(vrouw) niet op komen dagen,maar dat kan ze ook niet doen als ze een paard heb staan dan kan je ook niet zomaar weg blijven.Wat moet ik nu doen tegen die andere meid zeggen dat ik haar niet verkoop aan hun omdat ik niet de garantie heb of ze goed verzorgd gaat worden?Of moet ik toch wel me paardje aan hun verkopen?Ik heb er nu wel een slecht gevoel over maar weet niet wat ik doen moet weten jullie het misschien?????Alvast bedankt voor het lezen.Groetjes van ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:15

niet doen!!!!!
als je er nu een slecht gevoel over hebt zou ik het nooooooit doen, pas als je 100 procent zeker weet dat ie goed terecht komt zou ik hem verkopen!!!! waarom verkoop je hem eigenlijk? en wat voor een is het?
ik denk dat je je heel banketstaaf voelt als je hem verkoopt en je bent er niet gerust op, dat gevoel gaat dan ook niet zomaar weg...

Maar misschien had die mevrouw wel een hele goede reden, maar dan kan ze altijd bellen.

maar denk eraan, het is nog steeds jouw paard en jij bepaalt wat er gebeurt en als je de mensen niet vertrouwt is het jou volste recht om te zeggen wat je met jouw paard doet.

ja nouja, dat vind ik....

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:27

Niet doen als je er geen goed gevoel over heb!! Gewoon nog eventjes verder zoeken.
Het heeft vast geen hast toch? en bovendien wil je vast wel dat je paardje een goed tehuis krijgt, dan verkoop je hem niet aan de eerste de beste? of wel?
Het is altijd nog je eigen beslissing, maar IK persoonlijk zou het niet doen hoor!!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:28

Helemaal met Toeties eens.

Zeker niet doen als je er nu al niet zeker van bent dat ze goed verzorgd word!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 19:28

Ik had ook al zo iets van dat doe ik niet maar ja wie weet hoe dat andere meisje is maar toch als die gene die niet is op komen dagen haar zou moeten doen laat ze haar dan ook zo staan in haar box als zij niet kan netzo als ze mij heeft laten zitten.Het is toch een hele stap om haar weg te doen.Ik me vrijdag helemaal haasten snel mijn nichtjes ophalen om half 1(zij zou er om 1 uur zijn)ik plank gas naar stal(zelfs door rood heen gereden)Ben ik daar en niemand.Nou was het nog maar net 1 uur dus ik gaf haar de tijd.Toen ik de paarden ging voeren om 5 uur was er nog niemand geweest en had er niemand gebeld.Nou weet ik dat zij net een kindje heeft gehad dus daar kan er wat mee geweest zijn maar bel dan af en desnoods bel een dag later.Heeft zij ook niet gedaan.

De reden dat ik haar weg doe is dat het al maanden niet goed gaat tussen ons qua karakter.Dus als ik aan kom dan is zij nog vrolijk maar als ik bij haar in de buurt komt dan doet zij saggo en doet erg vervelend.Ook als ik maar haar bezig ben blijft zij zo doen dus dan heb ik liever dat zij het wel naar haar zin heeft bij een ander.Want het is niet leuk om je paard zo te zien.Dan kies ik echt voor me paard.

Het is een jaarling bonte merrie van nu ongeveer 1.45m hoog kan iets kleiner of groter zijn.Kijk maar in the picture onder mijn paardje amber en ook in eenmaal andermaal verkocht onder paardje verkopen.voor verder informatie.Bedankt voor je reactie groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:38

Nou ik had het echt niet gedaan
Als het goed is dan heb je heel erg van je paardje gehouden (zal nu ook nog wel zijn)
En wat je ook al zecht ik wil niet dat ie daar michien ook maar gewoon niet word gedaan

Dus ik zal het echt niet doen en dat gewoon eerlijk zeggen tegen
maar echt niet doen hoor
zeker als je er geen goed gevoel over hebt wat iemand hier voor oo al zei

Killy Hoop Dat ut daar beter met je zal gaan Boos! (K)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:31

Ik zou mijn paard nooit aan 2 personen verkopen. Stel dat die nou ruzie krijgen en het niet eens zijn, dan is jouw paardje mooi de dupe. Paard wordt weer verkocht en dat wil je natuurlijk niet hebben. Ik zou het dus noooit doen, en gewoon wachten en adverteren (op het net). Mijn vorige paard heb ik via Internet verkocht, en dat binnen 12 uur dat zij op Internet stond.

Toos paardloos

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 21:18

nou heb ik daar ook aan gedacht hoor over 2 mensen 1 paard maar nou vind ik dat je die mensen wel een kans kan geven maar die heeft er al 1 dus verspilt.Ik had haar ook op het net gezet en heb al meerdere reactie's op gehad ook van iemand anders en die ga ik van de week even mailen want die wou zo wie zo een mailtje van mij.Of zij al verkocht was ja of nee.en ik ga denk ik wel tegen die andere zeggen dat de koop op deze manier niet door zal gaan want afspraak is afspraak.En dalijk laten ze dat beessie gewoon staan en dat wil ik niet.Groetjes

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers