Hoi,
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een fjord, haflinger, tinker of een ander "apart" ras dat hoog in de dressuur sport mee loopt.
Ik ben vierde jaars diergeneeskunde student en zit in een commissie die lezingen en demo's voor de studenten organiseerd. Dit keer willen we een lezing houden over de vooroordelen van het dressuur rijden met een ander paard dan het doorsnee rijpaard.
Wij zijn van mening dat veel mensen daar bij voorbaat al negatief tegen over staan, en dit buitenrij paarden vinden.
Wie helpt ons het tegendeel bewzijzen?
De opzet van de avond is een lezing van een Z jurylid die vertelt wat zij er van vind. Ook zal zij vertellen over de bouw en gangen van dit soort paarden ten op zichte van de oefeningen die er gevraagd worden.
Daarna zal zij zelf een demo geven. Nu leek het ons leuk om niet alleen een haf te hebben lopen, maar ook een ander ras dat kan laten zien wat ze waard zijn voor de dressuur sport. Ook is het misschien leuk als je wat kan vertellen over de positieve en negatieve dingen die je mee hebt gemaakt op het wedstrijdterrein.
Heb je zin om jou paard aan diergeneeskunde studenten te showen, pb me dan, dan kan ik je meer informatie geven.
met vriendelijke groet,
Margit
Laatst bijgewerkt door Lielle op 03-03-05 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt