Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dennis schreef:Ik kan het niet meer wijzigen maar nog even een toevoeging.
Ze heet dus Fabiola van u-nuova. Ze heeft 4x een 2e en 1x een 3e premie behaald. Ze heeft ook haar enter en twenter premie behaald.
Bijna de hele merrielijn kroon preferent! Dus als alles gaat kloppen zit er een heel goed papier bij. Haar vader is de keur hengst Ulft van de provinciale weg.
Dennis schreef:.
Het papier wat ik binnen heb gekregen is van een 14 jarige pony, Romy is altijd rond de 15 tot 20 geschat. Ze is echt al pittig grijs aan het worden, daarom dachten wij zelf al meer richting die 20.
irene schreef:Dennis schreef:Het papier wat ik binnen heb gekregen is van een 14 jarige pony, Romy is altijd rond de 15 tot 20 geschat. Ze is echt al pittig grijs aan het worden, daarom dachten wij zelf al meer richting die 20.
Dan zou ze net zo oud zijn als onze Femke en die begint ook zo grijs als een duif te worden, dus wat dat betreft zou het wel kunnen![]()
Die chip moet niet zo moeilijk te achterhalen zijn, maar kan het niet zo zijn dat het stamboek bij de plek van het chipnummer het complete stamboeknummer heeft ingevuld?
Als het allemaal klopt, is het idd een leuke afstamming. Ulft is een leuke hengst, ken meerdere nakomelingen van hem. Allemaal correct gebouwde compacte pony's
je hebt het weer voor mekaar he....
Alane schreef:mischien een stomme optie...
vraag eens na wanneer de pony op het papier gechipt is en controleer dat met wanneer jullie deze pony hebben laten chippen cq wanneer ze gechipt is... icm aankoopdatum pony.
en wie de pony op het papier gechipt heeft. en waar.
Mischien dat je zo wat wijzer kunt worden vooral wanneer het wel dezelfde pony betreft maar de eerste chip niet meer werkt.
. We gaan straks (als Saskia er is) kijken of we het een en ander kunnen achterhalen.Dennis schreef:Maar een papier van een pony met zo'n papier kwijt raken vind ik ook wel een beetje raar. Zo'n pony is met dit papier zowat het dubbele waard als dat ze zonder papier zou zijn!!!!
Best wel spannend

Dennis schreef:Het chip nummer is het nummer waar ze al als Romy onder geregistreerd was. Dus ze was hier voor niet gechipt.
Weet iemand hoe lang ze al niet brandmerken?

Annechien schreef:nee hoor Faniek, eerder al. Ik ken een dekhengst die in 1984 geboren is en die heeft geen brandmerk.