Vraag ruiter/instructiekampen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Glitch

Vraag ruiter/instructiekampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 20:31

Mijn vriendin en ik willen deze zomer weer op kamp.
We twijfelen erg of we liever naar een instructiekamp, of 'gewoon' kamp gaan.
Mijn voorkeur ging erg uit naar de instructieweek van manege Poelenburgh.
Mijn vriendin stelde ook nog De Bongerd en De Barlo voor.

Hebben jullie ervaring met deze kampen?
Of weten jullie nog andere, leuke kampen?
(Hoeft niet perse instructiekamp)

Ik hoor het graag! Lachen

(Het is wel van belang dat eigen paard meenemen is toegestaan!)

Shaar

Re: Vraag ruiter/instructiekampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:52

Ik ga dit jaar op jongerentrektocht bij Stal 't Reelaer Ja Of dat leuk is weet ik niet, ik ga ook voor het eerst daarheen, maar ik ben overtuigd door alle positieve reacties die ik daarover hoorde! Dus ik ben benieuwd, heb er heel erg zin in in ieder geval Haha!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 21:53

shaartjuh schreef:
Ik ga dit jaar op jongerentrektocht bij Stal 't Reelaer Ja Of dat leuk is weet ik niet, ik ga ook voor het eerst daarheen, maar ik ben overtuigd door alle positieve reacties die ik daarover hoorde! Dus ik ben benieuwd, heb er heel erg zin in in ieder geval Haha!

Aaaah daar woon ik vlakbij!
Dat was trouwens ook nog een optie!! Lachen
Wie weet gaan we daar ook wel heen.

We twijfelen nog erg, vandaar dat ik dit topic ook opende Ja

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 07:07

Het NH-ponykamp van dreamstables

De slogan “jong geleerd is oud gedaan” gaat ook op voor de omgang met paarden. Op verzoek van zowel kinderen als ouders hebben wij het leren omgaan met paarden en pony’s op een Natural Horsemanship manier gecombineerd met een gezellig ponykamp. Het Natural Horsemanship Ponykamp is geboren, leren is nog nooit zo leuk geweest. Elk jaar in de zomervakantie organiseren wij de NH Ponykampen. Je merkt bij ons dat de groepen klein zijn, wij hebben maximaal 15 kinderen per week. Hierdoor ontstaat er snel een gezellige groep en krijgt iedereen de aandacht die wij nodig achten. Wil jij weten wat je allemaal gaat doen tijdens het NH Ponykamp, vraag dan snel de folder aan. Hier staat in wat je naast dressuurles, springles, loswerkles, Join Up, Hindernisbaan nog allemaal meer gaat doen.

Voor meer info en aanvragen van de folder kun je kijken op de bovenste site uit mijn onderschrift.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:18

shaartjuh schreef:

Stal 't Reelaer is een echte aanrader ! Ik ga er dit jaar al voor de 3de keer een trektocht maken. De sfeer is er echt ongelofelijk! De mensen, paard en accomodatie zijn gewoon top. Net als het hele kamp gewoon.
In de zomer ben ik 18, en ik ga er nog steeds heen Haha!