paardrijschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

paardrijschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 19:08

dag allemaal,

ik wil voor mijn verjaardag paardrijschoenen. waar hebben jullie goede eravringen mee? ik ben op zoek naar korte laarzen/schoenen die goed zitten met rijden en ook lekker lopen. ik hoop dat jullie tips hebben Lachen

hrappur

Re: paardrijschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:44

ik heb ook rij schoenen om dat ik van me ma niet met laarsen mag lopen .. (ik heb meteen gebroken tioen der een paard ging steigeren en 2 keer op me teentjes landen)
toen vond ze het een goed plan om egte rij schoennen te kopen met een stevige neus.
ik heb van het merk global ?? of zo ..
het zit heerlijk.. het lijkt een beetje op een berg schoen ... ik vind het heerlijk lopen ! (als je ze eenmaal in heb gelopen)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:51

Mijn moeder heeft schoenen van Mountain horse. Hele mooie schoenen. Heb nog steeds spijt dat ik ze toen niet heb gekocht, toen waren ze in de aanbieding. Ik heb van die lompe met zo'n rubberen neus omdat ik nogal vaak door de modder loop te banjeren.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:39

ik rij met jodphurs ( kort rijlaarsjes) met chaps van het merk dafna. Rijden lekker. OOk rij ik weleens met mijn legerkistjes maar dat is gewoon gemakzucht omdat ik dan geen zin heb om andere schoenen aante doen.

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:58

Anouar15 schreef:
Mijn moeder heeft schoenen van Mountain horse. Hele mooie schoenen. Heb nog steeds spijt dat ik ze toen niet heb gekocht, toen waren ze in de aanbieding. Ik heb van die lompe met zo'n rubberen neus omdat ik nogal vaak door de modder loop te banjeren.

ja die heb ik ook
en met dit weer heb ik geen koude voeten
met rijden zitten ze ook goed

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:59

Gewone leren Joppers Verward (Of hoe je dat sgrijft)

bigtimeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:09

Ik ben nu aan mijn tweede paar ariat schoenen bezig en ik moet eerlijk toegeven , ze zitten super Clown .
Ik wil geen andere schoenen meer met rijden en op stal !

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:19

Mountain Horse.

Zijn echt superschoenen voor op stal en om mee te rijden. En lekker warm voor in de winter. Ook lekker in de zomer.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:23

Deze bedoel ik:
Afbeelding

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:23

Ik heb superschoenen van Gri-sport ofzo. Bij de Kroo gekocht voor 80 euro, maar ze zijn het geld echt dubbel waard. Ben er ontzettend blij mee, ze zien er mooi uit en heb nooit koude voeten!!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:27

Anouar15 schreef:
Deze bedoel ik:
Afbeelding

Die heb ik ook.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:15

Ik heb hele fijne van Ariat. Ik heb er nog niet mee gereden, maar ik heb chaps besteld dus ik ben benieuwd. Dit zijn ze:
Afbeelding

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:41

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:26

Mountain Horse

Afbeelding

Ik vind ze heerlijk zitten. Ik heb ze pas een paar maanden en weet dus nog niet hoe ze in de zomer zijn.

Nu in de winter heerlijk warm en ze hebben stalen neuzen. Ik hoefde ze ook niet eens in te lopen. Zaten meteen perfect.

Ik vind het een aanrader!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:46

Ik heb 3 paar Bloos , maar ja ik heb ze dan ook met het werken aan dus dan mag dat wel Knipoog

Ik heb een paar blackstone: als ze eenmaal naar je voeten staan zijn er geen betere..
http://www.robazaanstad.nl/images/schoen4.jpg

ik heb ook stalschoenen van premiere, in eerste instantie vond ik ze niet fijn, maar nu ze eenmaal naar mijn voet gevormd zijn lopen en rijden ze ok wel lekker!

en dan heb ik nog van die thermo schoenen van scapino. soort snowboots alleen dan in schoen vorm. ook wel fijn om mee te werken, alleen geen steun voor je enkel (wat best noodzakelijk is als je zon zwakke enkels hebt als ik), en met rijden zonder chaps zijn ze eik veels te hoog bij je enkel. ik zat vast met mijn schoen onder mijn dressuur dekje..

ik ben dus tegen stalen neuzen, omdat als een paard dan verkeerd op je tenen gaat staan en dat staal door je voet heen drukt je de rest van je leven een stel tenen mist... dus ik let gewoon goed op, en vloek anders wel een keer hard Knipoog

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:04

ik heb gewoon oude schoentjes van de tweedehandswinkel... aangezien binnen 1x rijden toch onder de modder enzo zitten... zijn nu echt 'af' (niet meer waterdicht enzo)... en met dit koude, natte weer rijd ik met m'n bergschoenen (meindl) en die zitten altijd perfect... dus ook op het paard.... Haha!

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:43

Ariat schoenen.
Zitten heerlijk super stevig en kan je ook lekker heel de dag op lopen.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:07

Winddancer schreef:
Mountain Horse

http://adamspetsupplies.com/images/stor ... .jpg[/img]

Ik vind ze heerlijk zitten. Ik heb ze pas een paar maanden en weet dus nog niet hoe ze in de zomer zijn.

Nu in de winter heerlijk warm en ze hebben stalen neuzen. Ik hoefde ze ook niet eens in te lopen. Zaten meteen perfect.

Ik vind het een aanrader!

Die heb ik ook.
Geweldige schoenen, lopen lekker en prima met rijden.
Stalen neuzen ook, heb ze meteen gekocht nadat mijn paardje van 800 kg Haha! op mijn voet was gaan staan (au !)
Ik betaalde € 78,00, misschien ook wel fijn om te weten.