borduren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sultje

borduren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 19:04

Koe wie weet in de provincie groningen iemand die bodywarmers en petjes kan borduren met eigen logo en evt naam tegen een niet al te gekke prijs.
want bij die grote bedrijfen is het niet te betalen en moet het gelijk vanaf 50 stuks of meer

iski

Re: borduren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:43

sultje schreef:
}:0 wie weet in de provincie groningen iemand die bodywarmers en petjes kan borduren met eigen logo en evt naam tegen een niet al te gekke prijs.
want bij die grote bedrijfen is het niet te betalen en moet het gelijk vanaf 50 stuks of meer

Beste Sultje,
Het zal niet eenvoudig zijn om in Gronignen zo iemand te vinden. Meestal staan de mensen die zo'n speciale borduurmachine hebben op beurzen en de grotere bijeenkomsten. Misschien kun je daar via internet eens gaan speuren. Succes en mocht je iets in de buurt gevonden hebben....ik houd me aanbevolen.
Andere mogelijkheid? Geef aan iemand die naar de USA op vakantie gaat jouw lievelingscap mee en laat hem daar borduren. In vele winkelcentra is wel zo'n mannetje (mag ook een vrouw zijn) met zo'n borduurmachine. Voor 5 tot 10 dollar (afhankelijk van het aantal letters uiteraard) is het geregeld. Mocht je half mei nog niets opgeschoten zijn...ik ga 19 mei naar de US.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:37

ik weet wel één in Surhuisterveen (wel in Friesland, maar vlakbij Groningen).
Als je hun adres en tel. nummer wil stuur je maar even een PB.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:30

Volgens mij zit er een hele grote paardenwinkel in Groningen, mag het vast niet noemen maar het begint met een D en eindigt op ivoza Haha! . Of valt die ook buiten je budget?

Hier in de buurt hebben we ook een bedrijf zitten die niet zo duur schijnt te zijn, maar dat is weer flink bij jou uit de buurt..

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:45

Hier in friesland, naast Drachten is een kleine ruitersportzaak en die borduren ook, maar hier zijn ook heel veel stoffenwinkels (voor ritsen en kleding e.d.) en volgens mij kunnen die ook wel borduren.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:53

er zit er een in leek. berends borduurweken hij maakt hele mooie producten van petten tot bodiewarmers en andere bedrijfsbenodigdheden
zijn tel. is 0594-515381
wij zelf laten ook onze logo's borduren bij hem