Quentin gaat echt super de laatste tijd, zie: viewtopic.php?f=15&t=376455
maargoed, met dit weer kan ik niet in mn buitenbak rijden, een eigen binennbak heb ik helaas niet, er is wel een binnenbak waar ik 2x per week clubles heb, helaas is die nu een week niet te gebruiken ivm een trailer-tentoonstelling...
Ik wil toch graag rijden dus wat doe je dan(er ligt nml geen sneeuw hier
) dan ga je naar buiten voor een relaxed stap+beetje draf buiteritje 
Nou gaat het met Q zo goed, en ik heb eindelijk de goede onderlegtrens binnen(was al besteld voor Q werd afgekeurd!) dat ik eraan zat te denken om af en toe met stang&trens te gaan rijden, puur voor de ervaring dus
ga nml weer af en toe een privelesje nemen naast de 2 clublessen die ik per week heb, en we kunnen weer naar ons oude niveau(Z1) gaan toe trainen.
maargoed, het echte rijden met S&T doe ik natuurlijk alleen met begeleiding, maar met het passen van de bitten heeft Q het S&T hoofdstel meerdere keren aangehad, en hij reageerde er niet vreemd ofzo op, zou het verantwoord zijn om tijdens zo'n stap+beetje draf-buitenritje een keer met S&T te rijden, gewoon met een losse stangteugel natuurlijk! puur om hem er wat meer aan te laten wennen aan dat extra bit in zn mond, vordat ik er dus echt mee ga rijden in de bak met de les.
heb zelf niet veel 'echt' gereden met S&T wel wat paarden losgereden met S&T, met dus ook een losse stangteugel, de kans dat ik perongeluk keihard aan de stang kom doordat ik met die extra teugels in de war ben is er dus niet echt

maar ik heb dus geen flauw idee hoe Q op het rijden met S&T reageerd, hoe was dat met jullie paarden?

En ik het maar vreemd vinden dat mijn paard zo diep liep haha.'