Hoelang duurt het op maat laten maken van leren laarzen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Hoelang duurt het op maat laten maken van leren laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 14:04

Hello,
weet iemand hoelang het op maat laten maken van leren laarzen duurt. Ik heb namelijk over 2,5 week wedstrijd en dan moet ik ze hebben... Duzzz als het ong. 2 wk duurt dan mag ik wel heeeel erg opschieten Vingers aflikken

barbara2

Re: Hoelang duurt het op maat laten maken van leren laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 14:26

Bij mij duurde het twee keer meer dan 6 weken!! (Bij Petrie) Als je over twee weken al zou hebben heb je heel erg geluk, maar vraag me af of je er dan al een wedstrijd mee kunt rijden...au.. Knipoog

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 14:36

barbara2 schreef:
Bij mij duurde het twee keer meer dan 6 weken!! (Bij Petrie) Als je over twee weken al zou hebben heb je heel erg geluk, maar vraag me af of je er dan al een wedstrijd mee kunt rijden...au.. Knipoog

Ik heb cavallo springlaarzen en ik heb nooit pijn ondervonden.

Probeer anders eens laarzen die al klaar zijn.

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 15:23

Toen ik mijn laarzen ging bestellen zeiden ze dat het tussen de 6 en 8 weken ging duren.
2 weken is dus echt uitgesloten, ik had het geluk dat ik een standaard maat heb en ik ze nog in een andere winkel kon vinden.
Maar op maat gemaakte zul je echt 2 maandjes geduld voor moeten hebben, en dan nog een maand om er een beetje redelijk mee te kunnen rijden.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 15:29

Bij mij was het half maatwerk en moest 6 weken wachten. En daarna nog ongeveer een maand inlopen. Rijden ging toen ongeveer een kwartiertje en dan had ik kramp. Nu zitten ze eigenlijk pas echt lekker (half jaar verder).