Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cadmaddie schreef:maar als je iets over die pensionstal achter st frans weet? want daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord en dat is wel een erg mooie locatie voor mij..
Mikkee schreef:Owja, de Gasselse manege is ook erg leuk (in het bos), maar wrs. te ver voor jou en je fiets![]()
Ik sta zelf op een privé-stal (3 paarden) in Escharen aan de rand van het Gasselse bos.
Wienna schreef:Die stal achter Sint Frans is van Henny Arts.
Hij heeft idd een binnenbak evt. weidegang en je zit praktisch in het bos. Wat de kosten voor stalling zijn weet ik niet meer eerlijk gezegd...
Verder heb je in Heumen nog de Veerkracht zitten van Jan en Hettey Janssen, die verhuren ook
In Heumen zit ook Elly Banning...
Ehm en meer schiet me zo niet te binnen
Zep schreef:Ik heb met veel plezier gestaan bij Theo en Trudy Derks in Heumen.
Voor nrs moet je even PBen
cadmaddie schreef:wat ik gehoord heb gaat die in april ofzo dicht? ik hoorde namelijk dat een flink aantal van de mensen die daar reden nou bij ons komen rijden, omdat ze daar de boel sluiten.. en ik kan me niet voorstellen dat er meerdere maneges zijn in gassel..
cadmaddie schreef:op de veerkracht sta ik nu
cadmaddie schreef:malden gaat misshcien nog als het aan de rijksweg zit waar de bus langs komt
ikke schreef:De Bullekamp, daar weet ik wel wat van. Niet zonder reden heb ik mijn paardje daar tijdelijk staan (35km van mijn huisje)
Hade is een prettig mens, maar heeft de eigenschap je een gigantische spiegel voor te houden en niet iedereen wil graag met zichzelf worden geconfronteerd........
Sta ervoor open en je zult er veel leren, heel veel. Niet alleen rijden, maar juist ook de rest, de omgang, observeren, waarom doen paarden zoals ze doen en zo. Als het niet zover was, bleef mijn paardje daar.