Alleen buiten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Alleen buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 20:57

Mijn paard mag niet in de wei, nu wil ik hem in de bak doen maar loopt hij constant op de korte zijde heen en weer te draaien in galop. Hij stopt dan abrubt, draait op zijn achterbenen terug en gaat weer in galop naar de achterkant. Dat stoppen gaat niet echt zacht en hij blijft constant doorgaan. Nu heb ik al balken op het hek gelegd zodat die geen vaart kan maken en alleen in een drafje kan draaien. Als ik het andere paard erbij zet is geen optie want ze blijven rennen met ze 2-en en van die noodstops en rare sprongen hebben we al blessures gehad. Afscheiden helpt niet, want ze vliegen dwars door de draad heen. Als ik er zelf bij ben dan blijft die alleen maar bij mij en als ik in de bak ga zitten of lopen dan loopt die alleen maar achter mij aan. Stop ik, stopt hij. Ga ik snel, dan gaat hij snel. Hooi kijkt hij niet naar om en het is constant hinniken.

Moet ik me er bij neerleggen dat hij niet alleen wil zijn, of is er misschien iets anders?

nienke07

Re: Alleen buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 21:11

...mijn paardje deed dit in het begin ook...maar alleen als ik in de buurt was. Ben eens stiekem om de hoek uit het zicht gaan staan, toen hield het binnen 5 minuten op en ging hij rustig drentelen en een beetje 'rommelen' ... sindsdien staat hij rustig een paar uur in de bak...