Ik heb een welsh a'tje, heel lief in de omgang maar tog pittig (een echte welsh dus!)
Maar, wat ik deze tijd [ 2x ] heb mee gemaakt vind ik tog bizar
wat ik nou bedoel , zou ik ff uitlegge;
Ik ben erop uit gekomen, dat als iemand (gebeurd bij mij bijna niet) op de rug van mijn pony gaat zitte, is er niks aan de hand, is hij gewoon zichzelf, maar als diegene wat te ver na achter zit (richting kont) dan word hij GEK!! dit heb ik dus al een x mee gemaakt dat mijn vriendin erop ging zitten, maar waarschijnlijk te ver naar achter (mijn fout had ik niet gezegt maar wist gewon niet dat hij dat zou doen) en met gevolg dat hij net zo lang KEIHOOG en vals ging bokke en steigeren, ik had hem vast maar kon nix doen, ik maar schreeuwen ''.. Silver hou op!!!! ..'' nix hielp, met gevolg viel mijn vriendin eraf met véél pijn (pols gebroke)
waar ik me dus 1 voor schaam en 2 geen eens zeker kan wete waarom die dat doet! pijn heeft hij waarschijnlijk niet, want als ik erover ga of druk ofzo, doet hij geen ene flikker, alleen als je erop / dicht in de buurt gaat zitte word hij gewoon een ''monster''.
ik helemaal over de zeik dat hij dit deed (natuurlijk) en lekker zo tegenover mijn vriendin. (dus niet).
weet iemand wat dit is? of heo ik dit weg kan doen? onder het zadel is hij een schat, (ook zonder hoor) maar alleen bij die kont..
heeft iemand dit ook welles mee gemaakt?
aub help me want ik wil graag dat dit ophoud!!
AUB help!!

Groetjess, Yentl
nee niet dat het jou schuld is of zo vera kon jij ook niets aan doen, maar ik ken wel meer paarden die daar last van hebben, die het niet fijn vinden als er iemand op zijn/haar kont gaat zitten. Het enige wat je kan doen is voorzichtiger zijn met opstappen en gewoon zelfverzekerd gaan zitten. Ik hoop dat het lukt

).