Zaterdag al keuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Zaterdag al keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 12:34

en de laatste trainingsdagen vliegen voorbij en wat krijg je dan SNEEUW!

Iemand nog tips om nog een beetje te kunnen trainen

TeamSpirit

Re: Zaterdag al keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:43

in een binnenbak is het handigst natuurlijk Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:44

Ik zou me gewoon niet te druk maken als ik jou was.

Ik heb, in alle 3 de keren dat Dennis naar de keuring geweest is, niet 1 keer een voorbereiding gehad die naar mijn zin was.

De 1e keer zou ik de dag van te voren eventjes een stukje met hem stappen onder het zadel. Dat veranderde in een race galop over het asfalt met een pony die een paar keer flink uit glee omdat m'n zusje die met mij mee was van haar pony viel en die pony de weg op vloog(en ik maar achter die pony aan ging toen het met m'n zusje goed bleek te zijn).

De 2e keer vloog de buurhengst over het hek heen en vloog Dennis 2 dagen voor de keuring aan toen wij een rondje voor de wagen deden. Het gevolg was dat Dennis mij probeerde te beschermen en naar die hengst begon te meppen waarbij hij dus enkel de wagen heel vaak raakte en de dat voor de keuring helemaal stijf was.

De laatste keer ben ik verschrikkelijk laat met de training begonnen omdat ik de mogelijkheid niet had om hem op stal te zetten en de mensen waar hij bij stond vonden hem zo zielig dun(vergeleken met hun moddervette drachtige merrie) dus voerde hem verschrikkelijk bij terwijl hij ietsje mollig was imo.

En het is allemaal goed gekomen, dus gewoon lekker een stukje gaan wandelen, deken d'r op houden en dan maar iets minder fanatiek trainen dan gepland. Of een stuk fietsen over een gestooide, schone weg. Wel eventjes na het ritje zijn hoeven afspoelen om al het zout er af te halen(of een extra rondje door de sneeuw Knipoog ).

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 12:47

Ja dit word ook nog eens de eerste keer dus ook lekker zenuwachtig.

Hij is wel bijna op pefect gewicht dus dat scheelt al.

Binnenbak helaas niet tot de beschikking. Trailer is nog niet klaar anders had het wel gekund.

Naast de fiets kan hij helaas niet.

Doe jij ook mee dennis?