Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus staat hij gewoon buiten.
ingvdh schreef:Het kost me heel wat dekens en halsters, maar dat heb ik er graag voor over.
)
. Ruudjw schreef:Halsters, echt laat ze gewoon af. Die heb je eigenlijk alleen in de trailer nodig.
Verder kwestie van paard opvoeden.
En wat betreft dit weer. Paarden hebben het liefst temperaturen tussen de min 5 en plus 15. Dus dat is geen excuus.
Citaat:En wat betreft dit weer. Paarden hebben het liefst temperaturen tussen de min 5 en plus 15. Dus dat is geen excuus
Pally schreef:Ruudjw schreef:Halsters, echt laat ze gewoon af. Die heb je eigenlijk alleen in de trailer nodig.
En wat betreft dit weer. Paarden hebben het liefst temperaturen tussen de min 5 en plus 15. Dus dat is geen excuus.
Helemaal mee eens!!
Mijn paarden hebben ook nooit hun halster om, behalve op de trailer dan.
Maar op stal of in de wei/bak hebben ze nooit iets om.
En hoewel die van mij ook bang zijn om een koude kont te krijgen gaan ze gewoon lekker de hele dag naar buiten.
Weer of geen weer.
[/quote]joeylover schreef:Halsters, echt laat ze gewoon af. Die heb je eigenlijk alleen in de trailer nodig.
Helemaal mee eens!!
Mijn paarden hebben ook nooit hun halster om, behalve op de trailer dan.
Maar op stal of in de wei/bak hebben ze nooit iets om.
En hoewel die van mij ook bang zijn om een koude kont te krijgen gaan ze gewoon lekker de hele dag naar buiten.
Weer of geen weer.
Met die halsters ben ik het dus niet eens! Mijn pony is goed opgevoed, maar met halster is hij al moeilijk uit het land te halen, laat staan als ik in het land een halster om moet doen