gezocht weidegang van 1-6 t/m 1-7 omgeving hoek van holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sandr0

gezocht weidegang van 1-6 t/m 1-7 omgeving hoek van holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 14:55

gezocht weidegang 1juni t/m 1juli voor mijn paard van 3 jaar. Wie heeft er wei of weet iets waar mijn paard voor een maandje spelen terecht kan. Liefst wel met soortgenoten?? Vergoeding in overleg

alvast bedankt

Huisvrouw

Re: gezocht weidegang van 1-6 t/m 1-7 omgeving hoek van holl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:15

Ik weet wel een plekje voor je alleen is dat in de provincie Utrecht. Bij mij op stal verhuren ze wel vaker het weiland voor mensen die bijvoorbeeld op vakantie gaan. Ze willen er wel vergoeding voor maar ik weet niet hoeveel. Er is de hele dag toezicht en het land is 'paardvriendelijk' afgezet. ALs het je wat lijkt, laat het me even weten.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 19:30

Huisvrouw schreef:
Ik weet wel een plekje voor je alleen is dat in de provincie Utrecht. Bij mij op stal verhuren ze wel vaker het weiland voor mensen die bijvoorbeeld op vakantie gaan. Ze willen er wel vergoeding voor maar ik weet niet hoeveel. Er is de hele dag toezicht en het land is 'paardvriendelijk' afgezet. ALs het je wat lijkt, laat het me even weten.

hoi bedankt voor je reactie maar ik zoek eigenlijk wat dichterbij huis. Mocht ik niets vinden dan hou ik t in mijn achterhoofd Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:43