Waar zomereczeem deken kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Waar zomereczeem deken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:45

Ben dus opzoek naar een eczeem deken (boett ofzo).
Maar in veel winkels hebben ze die niet

Zijn een tijd terug in een winkel geweest (oirschot) maar daar hadden ze zo'n deken ook niet. In hapert hadden ze het ook niet, konden ze wel bestellen maar duurde dan wel lang maar dat ging weer niet omdat ze met de winkel stopte...

Weet iemand een winkel in Brabant waar ze zomereczeem dekens verkopen? (belgie mag ook nog Knipoog )

Liefs sun

confetti

Re: Waar zomereczeem deken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 08:12

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 09:14

Stalgenootje van mij gaat hiervoor de Buzz off deken bij Divoza aanschaffen. Kost ongeveer € 160,-- en schijnt goed te helpen.

Wie weet is dat wat??

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 10:27

Kijk eens op www.kerckhaert.be

Daar heb ik een boett besteld voor mijn a-tje, voor €150,- Dan wel een originele. In heel belgië en nederland wordt gratis geleverd.
(onder rembours, dus betalen bij aflevering)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:39

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:54

Ik moet dit jaar helaas weer een nieuwe aanschaffen, die van mij is nu 2 seizoenen meegegaan en nu is die echt op.
Ik moet zeggen dat ik die dekens bij Divoza enorm duur vind.
Ik moet er 1 hebben voor een shet dat betekend dat ik dus 199 euro voor moet betalen Verdrietig of lees ik ergens overheen?
BIj paardendrogist hebben ze een Ivanhoe exzeemdeken, iemand daar ervaring mee, is dat ongeveer dezelfde stof?
De originele boett deken is me namelijk ontzettend goed bevallen maar als ik voor bijna 40 euro minder een zelfde deken kan vinden dan doe ik dat liever!!!
Toen ik mijn originele boett deken 3 jaar geleden kocht betaalde ik 149 euro.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:59

Ik vind Divoza ook enorm duur. Heb het internet afgestruind naar een goedkopere nieuwe boett en via een bokker kreeg ik een tip dat kerckhaert goedkopere dekens levert.

Ik krijg nu dus een nieuwe originele boett voor een iets schappelijker bedrag.
De ivanhoe dekens ken ik niet, ook niemand die ik ken die er één heeft. Op www.justwestern.nl worden ook zomereczeem dekens aangeboden, maar die zijn pas van dit voorjaar leverbaar.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 16:36

Bedankt voor de reacties!
Divoza vind ik toch wat te duur... moet wel een beetje betaalbaar blijven voor mij Knipoog (ben 16 en werk niet dus moet het met zakgeld doen).

Ben dus bij www.kerckhaert.be gekomen en daar viel de prijs best mee!
Heb ze ook gemailt van de maten en de prijzen, en of je het ook gewoon kon terug sturen als het niet paste.
En ook dat het gratis geleverd word is helemaal mooi! Ja

Heb ze vandaag al 2 keer gemailt en ook meteen reactie terug gehad! Had eigelijk verwacht dat het wel 2 dagen zou duren voordat ik antwoord had...

Skima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:58

Kijk eens op www.demeulenkamp.nl , zij verkopen eczeemdekens die heel veel op de Boett deken lijken maar met verbeterde punten.
Ze zijn ook een stuk goedkoper dan de Boett dekens.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 21:55

Skima: Ja maar wat het vaak is, dat er nog een hoop verzendskosten bijkomen (kan het niet vinden op die site of dat nog is of niet)
Dus dan zal ik uiteindelijk goedkoper uit zijn met die andere site. Of kun je op deze site niks bestellen?
Want heb al opgezocht hoelang het rijden is van Bladel naar daar toe, dat was 2 uur en helaas willen ze hier thuis niet zover rijden voor een deken Huilen