Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar dat was vast niet de allereerste beginnersles, toch?
een jaar later begreep ik niet dat ik ooit twijfels had gehad voor bepaalde hindernissen
*mandy schreef:Zou iemand mij wat meer info willen geven over deze trainingen (waar kan je ze volgen?, bepaald niveau vereist? hoe geef je je op? etc)?
Het lijkt me nl echt heel leuk. Helaas zit het er voorlopig net in, maar wie weet in de toekomst!
*mandy schreef:Dat had ik dus gedaan, maar er wordt alleen vermeld wie de trainingen geeft. Vooral bij regio midden is er nauwelijks info.
CCCCorine schreef:Scum, bedankt voor je reactie. Ik heb je verslag gelezen en moet zeggen dat ik er toch wel enge sprongen bij vond zitten. Maar dat was vast niet de allereerste beginnersles, toch?
![]()
Ik ben ook wel eens mee geweest naar SGW-wedstrijden om te helpen en ook ben ik een keer op het oefenterrein in Lunteren geweest, maar toen was er geen beginnersles voor zover ik weet. Vandaar ook dat ik zo benieuwd was naar het begin.
Ik denk dat mijn paard het wel heel leuk vind. Hij heeft met een stalgenote ook al eens een oefencross gereden (Ede) en dat ging heel erg goed (toen zat er wel een handige springamazone met lef op, maar volgens haar was hij heel erg braaf).
). Het niveau wordt echt wel aangepast aan wat je al kunt. Ik heb de training van de beginners voor ons ook wel eens gezien.
ben ik startnummer 135.