Ik wilde graag even jullie mening weten, over het volgende!
Ik ben 18 jaar en ben momenteel bezig met mijn opleiding mbo tot verpleegkundige. Ik zit nu in het 2e jaar en de opleiding duurt 4 jaar. Het gaat heel goed, alleen is mijn allergrootste PASSIE "het paard". Ik rijd momenteel al 10 jaar paard, dit altijd bij particulieren, hierdoor heb ik ook erg veel geleerd en veel verschillende paarden gereden. Ik heb zelf nog nooit officeel wedstrijden gestart (dit ben ik wel van plan). Nu lijkt mij het erg leuk, om deze opleiding af te maken, zodat ik altijd een opleiding achter de hand heb en om daarbij de ORUN-fases te gaan volgen. Ik heb namelijk al wel wat ervaring in het lesgeven en dit lijkt mij in de toekomst erg leuk om het erbij te gaan doen, dit misschien in combinatie met het klaarmaken van jonge paarden en/of het uitbrengen van paarden. Dus, nu wil ik later bijvoorbeeld 50% gaan werken in de gezondheidszorg en de overige 50% met paarden te gaan werken. Ik rijd momenteel bij mensen, die net zijn begonnen met het opstarten van een pensionstalling. Voor hen rijd ik nu 2 paarden, ze willen erg graag gaan uitbreiden, nu leek mij het leuk, om daar verder te gaan met het lesgeven, waar ik al een klein beetje mee bezig ben. De eigenaren zelf zijn hier ook erg voor en vinden mijn ideeën erg interessant! Nu wil ik graag jullie mening hierover weten??? Of ik dit wel zou doen, en of de ORUN het waard is...?? Alle meningen zijn welkom!!
Maar ik heb zo in ieder geval altijd een andere opleiding/werk bij de hand, want ook ik heb geen ouders die zich met paarden bezighouden, of waarvan het geld op hen rug groeit..
Duss...ik doe mijn best, om een leuke oplossing voor mezelf te vinden....nog andere mensen, die meer weten over de orun opleidingen? Ik heb zelf al gekeken op het knhs....maar alle reacties zijn welkom!!!
Nog meer mensen die de orun willen doen of hebben gedaan? Laat 't me weten!!