Waar een paard leasen voor koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoepie7

Waar een paard leasen voor koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 19:09

Wie weet een goede manege/pensionstal waar ik een paard kan leasen voor de koop in de buurt van haarlem/randstad??

hilde66

Re: Waar een paard leasen voor koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:06

Ik heb geen idee.
Maar misschien kan je wel een overeenkomst sluiten over leasen met een particulier als je zijn/haar paard wilt kopen.
suc6 verder.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:09

Clubcerclehippique doen dat ook (Ik weet niet hoe je het schrijft, het is in het frans). Misschien dat ze ook een site hebben? Moet je even zoeken! Er staat ook wel eens een advertentie van hun in de paardebladen waarin ze deze service aanbieden.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 00:47

Pascha schreef:
Clubcerclehippique doen dat ook (Ik weet niet hoe je het schrijft, het is in het frans). Misschien dat ze ook een site hebben? Moet je even zoeken! Er staat ook wel eens een advertentie van hun in de paardebladen waarin ze deze service aanbieden.

volgens mij heb ik ook wel eens een advertentie van hun in BIT zien staan.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 09:06

Pascha schreef:

Ja die doen dat inderdaad. Ik las er laatst een artikel over in een of ander tijdschrift. Maarja, het is maar net of die locatie in de buurt zit. Want volgens mij mogen ze niet mee naar huis dan.

Wat ik ook weer (weet niet of je dr iets aan hebt), bij Stal 't Reelaer verleasen ze paarden. En ze hebben ook regelmatig paarden te koop staan. Ik denk dat het dan wel mogelijk moet zijn om het paard eerst te leasen alvorens je m koopt.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 09:26