superstore horselover nieuwegein met trein?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

missnynke

superstore horselover nieuwegein met trein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 19:07

hoi,
is de horselover in nieuwegein makkelijk te bereiken met openbaar vervoer?
Hoe groot is die winkel in vergelijking met divoza leek?

Spetterlover

Re: superstore horselover nieuwegein met trein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:10

ik ben er 1x geweest tijdens uitverkoop, wil er binnenkort weer heen.
Ben nooit bij divoza geweest, maar het is geen kleine winkel.

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:00

Ik koop hier meestal mijn spullen en rijkleding.
Hoe het te bereiken is met het openbaar vervoer weet ik niet, want ik ga altijd met de auto, maar het zit op een industrie terein dus de bus zal daar vast wel langs komen.
Ik ben nog nooit bij Divoza geweest, maar Horseplaza in Nieuwegein vind ik wel een heerlijke winkel lekker op m'n gemakkie te shoppen.
Het is best groot (2 verdiepingen) en heel overzichtelijk ingericht.
Je wordt netjes geholpen en er is een koffiehoekje, zodat je tussendoor even kan bijtanken Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:26

ik ben er nu twee keer geweest het het OV
dus let op:

op utrecht centraal neem je de bus 47 naar houten
je stapt in nieuwegein bij de MacDonalds uit
je loopt het grote kruispunt op, recht door
eerste weg naar links (je moet dus kruispunt rechtover en dan links weer een weg oversteken)
dan een heeeeeeeeeeeeel stuk doorlopen
(er zit daar een lucas kramer en een gamma)
en dan zit het op een gegeven moment aan je rechterhand

succes

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:49

Ga je er helemaal heen vanuit friesland??? Dat is echt niet de moeite waard hoor Knipoog In het noorden zit vast ook wel een andere winkel die onderdeel is van Horselover, en daar hebben ze dezelfde spullen! Als je er toch heen gaat: aan de overkant zit Freddy's ruitersport, vind ik zelf nog een leukere winkel.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:57

had ook nog ff voor je gekeke, maarre je moet zo ie zo nog wel 20 min lopen.....minder dus helemaal als je terug gaan en je hebt flink geshopt.
Vind het zelf niet echt een grote winkel de Divoza in Zoetemeer is groter, en die in Leek is volges mij nog groter dan die in Zoetemeer.
Ik vind het verder een rommelige winkel, maar dat vind ik eigenlijk van alle winkels van de horselover keten, ze verkopen veel rotzooi(kijk maar eens op het tentenkamp in rotterdam bijna allemaal rotzooi!) De divoza daarintegen is wel duurder maar veel netter en de kwaliteit is daar zeker beter!
Wil niet zeggen dat ik nooit wat bij de horselover koop, maar grote/dure dingen als zadels ect. iig niet!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:50

Je zal eerst met de trein naar Utrecht moeten en dan inderdaad met de tram of bus naar Nieuwegein. Maar wat de vorige al zei, Het is absoluut niet de moeite waarde om helemaal vanuit Friesland naar die winkel te gaan. Leek is inderdaad vele male groter en verkoopt betere dingen dan bij de Horselover.
Ik ben er 1 keer geweest en dat was meteen de laatste keer. Ik vindt de spullen niet echt de moeite waard en het personeel wat daar loopt weet al helemaal niet waar ze het over hebben.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:46

Princess schreef:
had ook nog ff voor je gekeke, maarre je moet zo ie zo nog wel 20 min lopen.....minder dus helemaal als je terug gaan en je hebt flink geshopt.
Vind het zelf niet echt een grote winkel de Divoza in Zoetemeer is groter, en die in Leek is volges mij nog groter dan die in Zoetemeer.
Ik vind het verder een rommelige winkel, maar dat vind ik eigenlijk van alle winkels van de horselover keten, ze verkopen veel rotzooi(kijk maar eens op het tentenkamp in rotterdam bijna allemaal rotzooi!) De divoza daarintegen is wel duurder maar veel netter en de kwaliteit is daar zeker beter!
Wil niet zeggen dat ik nooit wat bij de horselover koop, maar grote/dure dingen als zadels ect. iig niet!

als je met de bus gaat, zoals ik eerder uitgelegd heb, dan is het nog een minuut of 7 lopen
9292 geeft inderdaad wat anders aan, maar met de bus is echt sneller!

maar als je in friesland woont zou ik daar opzoek gaan naar een winkel hoor, zo speciaal is ie niet

maar het is een nette winkel, met vriendelijke bediening die er behulpzaam is

freddy's zit er inderdaad tegenover maar die mevrouw was er op uit om mij een giga dure jas aan te smeren nog voor ik de drempel over was, dus vind ik niet zoon geweldige winkel

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 21:48

Angelstears schreef:
Princess schreef:

als je met de bus gaat, zoals ik eerder uitgelegd heb, dan is het nog een minuut of 7 lopen
9292 geeft inderdaad wat anders aan, maar met de bus is echt sneller!

maar als je in friesland woont zou ik daar opzoek gaan naar een winkel hoor, zo speciaal is ie niet

maar het is een nette winkel, met vriendelijke bediening die er behulpzaam is

freddy's zit er inderdaad tegenover maar die mevrouw was er op uit om mij een giga dure jas aan te smeren nog voor ik de drempel over was, dus vind ik niet zoon geweldige winkel

Hahaha toen ik op zoek was naar Horseplaza stapte ik per ongeluk bij Freddy's binnen.
Ik keek om me heen en zei: ik dacht dat jullie twee verdiepingen hadden en dat het veel groter was Haha!
Zei die man: dan moet je aan de overkant zijn.
Dus ik naar Horseplaza (heb wel even bij Freddy's rondgekeken, maar ik zag alleen een leuke jas) en heb daar m'n inkopen gedaan.
Daarna ging ik nog even terug naar Freddy's om toch maar die jas te kopen, ik vond hem toch wel erg leuk.
Maar erg vriendelijk werd ik niet behandeld door die man Haha!