Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

In het noorden zit vast ook wel een andere winkel die onderdeel is van Horselover, en daar hebben ze dezelfde spullen! Als je er toch heen gaat: aan de overkant zit Freddy's ruitersport, vind ik zelf nog een leukere winkel. 
Princess schreef:had ook nog ff voor je gekeke, maarre je moet zo ie zo nog wel 20 min lopen.....minder dus helemaal als je terug gaan en je hebt flink geshopt.
Vind het zelf niet echt een grote winkel de Divoza in Zoetemeer is groter, en die in Leek is volges mij nog groter dan die in Zoetemeer.
Ik vind het verder een rommelige winkel, maar dat vind ik eigenlijk van alle winkels van de horselover keten, ze verkopen veel rotzooi(kijk maar eens op het tentenkamp in rotterdam bijna allemaal rotzooi!) De divoza daarintegen is wel duurder maar veel netter en de kwaliteit is daar zeker beter!
Wil niet zeggen dat ik nooit wat bij de horselover koop, maar grote/dure dingen als zadels ect. iig niet!
Angelstears schreef:Princess schreef:had ook nog ff voor je gekeke, maarre je moet zo ie zo nog wel 20 min lopen.....minder dus helemaal als je terug gaan en je hebt flink geshopt.
Vind het zelf niet echt een grote winkel de Divoza in Zoetemeer is groter, en die in Leek is volges mij nog groter dan die in Zoetemeer.
Ik vind het verder een rommelige winkel, maar dat vind ik eigenlijk van alle winkels van de horselover keten, ze verkopen veel rotzooi(kijk maar eens op het tentenkamp in rotterdam bijna allemaal rotzooi!) De divoza daarintegen is wel duurder maar veel netter en de kwaliteit is daar zeker beter!
Wil niet zeggen dat ik nooit wat bij de horselover koop, maar grote/dure dingen als zadels ect. iig niet!
als je met de bus gaat, zoals ik eerder uitgelegd heb, dan is het nog een minuut of 7 lopen
9292 geeft inderdaad wat anders aan, maar met de bus is echt sneller!
maar als je in friesland woont zou ik daar opzoek gaan naar een winkel hoor, zo speciaal is ie niet
maar het is een nette winkel, met vriendelijke bediening die er behulpzaam is
freddy's zit er inderdaad tegenover maar die mevrouw was er op uit om mij een giga dure jas aan te smeren nog voor ik de drempel over was, dus vind ik niet zoon geweldige winkel