Hoi,
Ik sta zinds 2 maanden op een nieuwe stal en als je binnen komt zijn er 2 boxen (helemaal open) met daar tussen een gang pad en daarna de box van dj.
Nu staat er sind die tijd ook een nieuwe (in 1 van de eerste) en die valt dj elke keer aan als hij z'n hoofd over de deur doet en ook als ik dj eruit haal om naar buiten te gaan en naar binnen.
Tarona (zo heet ze) heeft schijnbaar bij een boer gestaan en was fok merrie, ze is heel bang en schrikkerig van mensen en stokken en zweepen.
Maar zoals je hoort vind ze andere paarden niet leuk want sonja de andere pony op stal valt ze ook aan.
Eerst als ik dj uit z'n stal haalde ging het nog wel (dj is geen schijterd) na een tijdje werd het erger dus gaf ik haar een plukje hooi dat ging een tijdje goed maar toen ik dj gisteren terug wou zeggen viel ze hem weer aan terwijl ze een pluk hooi in d'r mond had, dus dj vloog z'n stal in en ik lag er bijna onder.
Dus ik vind het nu een beetje gevaarlijk worden, ik met de stal iegenaar (eigenaar van de pony's)) gepraat en verteld wat er gebeurd war zegt ie dan moet je d'r een tik met de zweep geven, maar ze is al zo bang,
weet iemand een andere oplossing????????????
Van stal ruilen wil ik niet want dan krijgt ie een box die 2 keer zo klein is.
Tarona is al 26 ofzo en ik weet niet of ze ooit met andere paarden heeft gestaan.
Wie heeft tips????????