Op de nieuwe stal waar ik 1 april heen ga betaal ik 250 euro +15 euro trailerstalling Dat is incl. stro, uitmesten, hooi, brok, binnen buiten zetten, zomers wei, 's winters paddock.
Ik ga volgende week verhuizen naar een stal en daar betaal ik 195 voor een paard. Dat is incl. *stal met stro, vlas of krullen *Uitmesten *Weidegang ( ze worden er op gezet en er af gehaald) *voer (muesli of haver zelf leveren en dat wordt dan bijgevoerd) *Binnebak (20x40, buitenbak 30x40 buitenbak 40x60 en longeercirkel) Trailerstalling/ koets is 10 e extra per maand. Je kunt er ook voor keizen om 10 boven het stalgeld te betalen en dan wordt je paard elke drie maanden ontwormd en 2x per jaar geent ( ook Rhino) Voor 20 E extra kun je ook een extra grote stal krijgen (6x6 geloof ik), mocht je een heel groot paard hebben
Stro Hooi / Kuil Weide Stal Dat zijn de voornamelijkste dingen die ik in de prijs wil hebben. Ik betaal 150 euro in de maand en daar zit dit allemaal bij in.
Ik betaal 135 euro voor een ruime box, met stro, hooi, gebruik van de grote verlichtte bak, warm water gebruik en een heleboel gezelligheid!| Voor biks enzo zorgen we zelf, omdat iedereen weer andere wensen heeft.. Ook het bekappen, ontwormen en enten doen we zelf, omdat hier iedereen ook weer andere wensen heeft..