Ze is 6, vader: Springbourne Glide, moeder:Coxhill spider (denk ik)
het is een A-welsh en ze is rond de 1.20
hier een paar fotootjes.

dit is springbourne glide

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Nee, maar ik denk best dat het wat kan worden, maar een verschil met de echte welshjes eronder is er zeker. Het is wel een liefje om te zien zitake schreef:Ik denk dat iedere welsh in wintervacht er zo uitziet nu. de bovenste foto is dezelfde hoor alleen dan in de zomer. ze is ook niet echt gereden (sinds vorige zomer niet meer), dus dat speelt natuurlijk ook een beetje mee.
Hermesdeux schreef:zitake schreef:Ik denk dat iedere welsh in wintervacht er zo uitziet nu. de bovenste foto is dezelfde hoor alleen dan in de zomer. ze is ook niet echt gereden (sinds vorige zomer niet meer), dus dat speelt natuurlijk ook een beetje mee.
Ja dat toont ook al anders...maar die opmerking over die shetlander was ook goed bedoelt hoor! Niet om af te kraken. Er valt best wat van te maken hoor!!

[/quote]
mooi is ze zeker.. maar wat kan ze verder 
Geweldig beestje
Hermesdeux schreef:Op de eerste foto vind ik haar mooier en lijkt ze totaal niet op de 2e. Wel denk ik dat met een fixe toileteer beurt dit best wel een leukerdje kan worden. Vind hem alleen qua bouw wat minder van een welsh hebben op de 2e foto...meer een uit de kluiten gewassen shetlander. Nee, maar ik denk best dat het wat kan worden, maar een verschil met de echte welshjes eronder is er zeker. Het is wel een liefje om te zien
.
hoezo dan? stond die op internet ofzo of is die van jou of??