Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsiej schreef:oke sorry van die msn taal maar dat wist ik niet maarre ik weeg 58 kilo en soms heb ik wel last van mijn rug ja maar ik kan nog niet meelopen en weet iemand nog leuke spelletjes om met een kleine pony te doen?
. Is heel leuk. Ik heb nu mijn verzorgpaard aangeleerd om voetjes te geven als ik wat lekkers heb. Deed ze eerst niet. en in een keer snapte ze het haha. Nu staat ze de hele tijd voetjes te geven bij mijn poetskist waar de snoepjes in zitten haha, wel grappig.

ik zit zelf ook nog super te twijfelen of ik nog wel op mijn shet kan. niet egt rijden, want hij is eigenlijk voor mijn zusje maar die komt bijna niet. ik ben zelf 1,57 ong en weeg 44 kg met kleding been 14 jaar. me shet is groot
)
en onderweg je paardje lekker laten grazen daaro bij dat gras
(niet voor iedere dag maar voorn keertje met mooi weer ist wel leuk denk) Tr3z3l_l0v3r schreef:nou te zwaar is het niet. een shet kan tot 90 kg ong dragen. dan natuurlijk niet 1 uur ofzo maar even draven ofzo kan wel.