Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de plaat en paddock ziet er inderdaad niet uit.

en hobby's moeten leuk zijn... WenK schreef:De staleigenaar is door diverse mensen waaronder een aantal dierenartsen aangesproken op het feit dat de staat van de paddocks en de bak niet bepaald bevorderend is voor de gezondheid van de paarden. Er is meerdere malen het verzoek gedaan er iets aan te veranderen, we hebben gezegd dat we voor een betere bak en betere paddocks best meer willen gaan betalen, maar hij wil dat allemaal niet doen. Als reden geeft ie daarvoor de kosten en het feit dat ie alleen recreatieruiters op stal wil, hij wil *no offence van mijn kant* geen dressuurruiters aantrekken. Nu is er weer een stalgenootje die iets op wil zetten om met een hele groep naar hem toe te gaan, maar ik denk werkelijk niet dat het iets uithaalt.
Pel; ik ben idd niet de enige die klaagt en het worden er steeds meer. Er is nu zelfs een vrouwtje en die staat er echt al heel lang (die stond er al toen de vorige bewoners van de boerderij er nog zaten) en die denk er ook over om weg te gaan met haar paarden...
Ik heb inmiddels een boel bruikbare tips voor stallen gekregen, ik ben best bereid meer te gaan betalen, maar de accomodatie moet daar ook naar zijn.
. Dit is de site van het pension waar hij staat, dan kan je misschien het verschil zien. er is nu wel veel verbouwd.