Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cijsalover schreef:het zijn geen hoge tr. besch. gewone lage en mijn pony staat gewoon aan stal dus kan ik ook niks lenen. mwoah nog ff zoeken naar een oplossing
jantina schreef:Dan kun je je pony inderdaad beter met blote benen laten slepen. Je hebt er anders immers ook niets om?
Anders had je wel bescherming liggen tenslotte
stef schreef:ik gebruik trouwens ook niks met slepen hoor. Je moet de sleep niet zo kort zetten dat ie tegen de benen aan kan komen, dan is er niks aan de hand
Dagie schreef:Je hebt peesbeschermers ook voor om de achterbenen B.v van Br dat zijn de zelfde als die van voor maar dan speciaal voor de achterbenen en nooit je peesbeschermers van de voorbenen om de achterbenen doen daar zijn ze niet voor gemaakt
Alytje schreef:Dagie schreef:Je hebt peesbeschermers ook voor om de achterbenen B.v van Br dat zijn de zelfde als die van voor maar dan speciaal voor de achterbenen en nooit je peesbeschermers van de voorbenen om de achterbenen doen daar zijn ze niet voor gemaakt
dat maakt echt niet uit hoor.
Peesbeschermers voor de achterbenen zijn alleen wat hoger, verder zit er geen verschil in met peesbeschermers voor de voorbenen.
Je kunt dus best peesbeshcermers voor de voorbenen om de achterbenen doen