Ik ben op zoek naar een website met leren laarzen van het merk equin. het liefst een site met prijzen. Ben al aan het surfen geweest op internet maar kan nergens wat vinden. Weet iemand van jullie soms een website met nieuwprijzen?
Nou, voor zover ik weet was Equin altijd het 'huismerk' van Divoza qua lederen laarzen. In december 2003 heb ik me in Divoza Leek laten vertellen dat de fabriek failliet is gegaan en dat de laarzen dus niet meer worden geproduceerd.
Ik dacht dat equin geen laarzen meer maakte? Ik heb ook laarzen van hun en vind ze heel prettig, maar ben eigenlijk wel toe aan vervanging, maar toen ik dit paar kocht zei de man in de winkel dat ze niet meer gemaakt werden. Maar of dat waar is weet ik nie.
ik heb hier een paar laarzen staan van equin (van mn broer) en die wil ik gaan verkopen maar heb geen idee wat ik er voor kan vragen. Weet alleen dat ze toen heel erg duur waren hoopte op internet de nieuwprijs er van te kunnen vinden
Duur? Ik vond het merk juist heel goedkoop!! Ik had toen 2 paar laarzen voor de prijs van 1 paar petrie's.. Ik had ze zelfs in de kleur bruin en normaal zijn die heel duur.
het merk had laarzen in verschillende prijsklasses en dus verschillende kwaliteit. Ik ben er al achter wat ze nieuw koste. dit paar was trouwens gelijk aan de prijs van petrie's