Neoprene beenbeschermers van Harry's Horse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Neoprene beenbeschermers van Harry's Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 18:15

Heeft iemand toevallig ervaring met de neoprene beenbeschermers van Harry's Horse? Om precies te zijn de:

Harrys horse® voorbeenbeschermer neopreen met memoryfoam voering

en de

Harrys horse® achterbeenbeschermer neopreen met memoryfoam voering

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, ze zien eruit als de 3 in 1 beschermers van Action, Eskadron en BR, maar dan een stuk goedkoper Haha!
De voorbeenbeschermers zijn € 28,95 en de achterbeenbeschermers zijn € 32,95. Ik vind de prijs wel interessant namelijk Haha!. Als ik 4 stuks kan kopen voor de prijs waarbij ik er normaal 2 kan kopen wil ik er natuurlijk wel even het fijne van weten Knipoog

Dit zijn ze:
Afbeelding

Ze zien er iig heel goed uit.
Kom maar op met jullie verhalen Knipoog

[edit] Weten jullie toevallig ook wat voor maat ik dan nodig heb voor een paard van 1.67m met normaal beenwerk? Is dat maat L of maat XL?

felicity

Re: Neoprene beenbeschermers van Harry's Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:47

Been ik ook wel nieuwschierig naar. Die zijn inderdaad nog betaalbaar.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:25

wil ook wel wat ervaringen horen, wil ze namelijk ook aanschaffen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:01

Van horen zeggen is het klitteband niet zo best.

Van dit soort beschermers van Kavalkade weet ik in ieder geval zeker dat het klitteband wel goed is en die zijn ook niet zo gek geprijsd.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:31

Ik heb ze......en welgeteld vier weken gebruikt! Toen liet inderdaad het klittenband voortdurend los en werd het levensgevaarlijk om mee te rijden! Kreeg nog wel de tip van iemand om er bij de schoenmaker een stuk echt klittenband tegenaan te laten zetten, dus het zachte gedeelte, want daar zit het probleem schijnt, maar heb niet meer de moeite genomen, rijd gewoon weer met peeskappen.....

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:43

Ik weet niet hoe lang jij ze hebt Daffodil, maar ik heb ook een paar gekocht een tijd geleden, en die hadden hetzelfde probleem. Toen ben ik terug gegaan naar de winkel en hebben ze daar contact opgenomen met HH. Wat bleek; ze kwamen uit een hele slechte zending. Ik heb nieuwe gekregen en nu heb ik dat probleem gelukkig niet meer Lachen. Verder zijn het hele goede beenbeschermers.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:12

Oh, nou dan had ik dat beter ook kunnen doen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ze zo ergens in de hoek gemikt heb en er verder niet al te lang bij stilgestaan heb....goeie les voor de volgende keer dus! Gewoon teruggaan! Dank je wel.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:24

Ik heb ze ook, en ik heb ook 'iets' met het klitteband, maar juist het omgekeerde van alle reacties die ik hier hoor Clown
Ik krijg het klitteband dus echt onwijs moeilijk los, is natuurlijk wel zo veilig maar zeer onhandig, daardoor gebruik ik ze eigenlijk niet echt meer, behalve als mijn andere beschermers in de was zitten.
Maar verder zijn het wel goede beschermers voor die prijs, ze zakken iig niet af oid.

(ik had alleen wel het 'Harry's Horse'verwijderd, want dat werd me een beetje teveel reclame Bloos )

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:27

Zilly, als je even langs het uiteinde van het klitteband een aansteker haalt, zodat de "haakjes" een beetje smelten, dan "plakt" het uiteinde niet meer zo heel vast en dan kun je makkelijker een beginnetje maken om ze los te kunnen halen.