binnenbeen achter de singel of buitenbeen achter de singel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

b_beauty

binnenbeen achter de singel of buitenbeen achter de singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:00

hey mensen ik heb een discussie over of jeje buitenbeen achter de singel moet doen op de volte of je binnenbeen ik ben er van overtuigt binnenbeen achter de singel en buitenbeen er op en stelling vragen uiteraart maar zo heb ik het altijd geleerd van elke Bloos instructeur/instructrice die ik ooit heb gehad dus wat zeggen jullie ervan? groetjes

Chrissetje

Re: binnenbeen achter de singel of buitenbeen achter de sing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:04

idd,binnenbeen achter de singel op de volte

b_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:11

ja dat denk ik ook ik bedoel hoe krijg je je paard anders rond in de vorm van d volte bedoel ik he en hoe moet je em ander vergroten eindelijk iemand die mijn mening indersteunt thnx Haha! Tong uitsteken

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:13

graag gedaan
naamgenootje trouwens Knipoog

b_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:14

ja hahaha klopt die van mij was black beauty maar hij word ineens bruin dus dan maar beauty Bloos

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:17

Tong uitsteken

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:18

Ik zou toch zweren dat je je binnenbeen OP de singel moet leggen en je buitenbeen er ACHTER.
Want als je je buitenbeen niet achter de singel legt dan wijkt de achterhand uit naar buiten, en dat wil je niet Knipoog
Je wil je paard rond hebben naar binnen op de volte.
en niet rond naar buiten, dat krijg je dus als je je binnenbeen achter de singel legt.

of ben ik nou heel dom Blond Haha dan kan ik altijd nog diegene de schuld geven die het mij zo geleerd heeft Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:22

als je stelling wil hebben moet je je binnenbeen op de singel hebben, andes kan je pony onmogenlijk om je been heen buigen en dus de volte niet mooi rond maken Knipoog

je legt je binnenbeen dus NOOIT naar achteren, behalve bij het chterwaarts gaan dan gaan beide benen een stukje naar achter maar das offtopic Knipoog

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:23

Alytje schreef:
Ik zou toch zweren dat je je binnenbeen OP de singel moet leggen en je buitenbeen er ACHTER.
Want als je je buitenbeen niet achter de singel legt dan wijkt de achterhand uit naar buiten, en dat wil je niet Knipoog
Je wil je paard rond hebben naar binnen op de volte.
en niet rond naar buiten, dat krijg je dus als je je binnenbeen achter de singel legt.

of ben ik nou heel dom Blond Haha dan kan ik altijd nog diegene de schuld geven die het mij zo geleerd heeft Knipoog

je hebt eigenlijk wel gelijk Ja

was een beetje in de fout *schaamt zich heeeel diep*
geen wonder als ik al een maand niet meer gereden heb Boos!

b_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:26

ja precies zo heb ik dat geleerd ja precies zo : ''je paard draait om je been heen'' precies en als je volte verkleint doe je wel weer het tegen over gestelde toch?

b_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:29

huh? nee ik vat het nog niet het is toch binnenbeen ACHTER de de singel en buitenbeen OP de singel?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:32

binnenbeen is het been aan de binnenkant van de volte dus als het paard om je binnenbeen loopt dan moet je toch echt je binnenbeen naar voren leggen Clown
als je het andersom doet denk ik dat je paard de neiging krijgt voltes de andere kant op te gaan lopen dan jij in gedachten had!

b_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 23:39

ja klopt ik heb net een flashback naar m'n lessen gehad en jullie hebben gelijk! wat schandaaaaaaaaalig hoe kom ik erbij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg Gestoord

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 09:43

BrittKitt schreef:
binnenbeen is het been aan de binnenkant van de volte dus als het paard om je binnenbeen loopt dan moet je toch echt je binnenbeen naar voren leggen Clown

Als je je binnenbeen naar voren doet raak je anders ook behoorlijk uit evenwicht. Zoals ik het heb geleerd en nog leer is het of benen op de plaats (dus op de singel) of een stukje naar achteren... nooit naar voren.

Binnenbeen op zijn plaats dus (op singel) en buitenbeen naar achteren. Als je dus op een volte linksom zit... is je linkerbeen op zijn plaats en je rechter een stukje naar achteren. Anders krijg je geen buiging.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 13:37

je moet gewoon makkelijk denken. stel je hebt geen teugels, en je stuurt met je benen, dan moet je je paard met je nuitenbeen tegenhouden om hem op de volte te houden, dus voila, buitenbeen achter de singel Lachen Als je je binnenbeen achter de singel doet, heb je grote kans dat je paard zijwaarts gaat lopen.