Ik zag laatst een meisje op stal haar paard met veel moeite de appel af laten bijten (zo vasthouden dat hij dus maar de helft krijgt). Ik vraag dus waarom ze zo moeilijk doet
Zij gaf als verklaring dat een paard kan stikken van een hele appel als hij die meteen helemaal wil opeten. Nou had ik daar eigenlijk nog nooit van gehoord maar stiekem blijft het nog wel spoken... Mij lijkt het dat hij dat zelf wel kan bepalen en de rest anders wel op de grond gooit maar toch voel ik me wat schuldig als gewoon de hele appel geef.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of dat meisje gewoon een broodje aap heeft gehoord, of dat ik gewoon ontwetend ben
PS. Ik geloof best dat ze het goed bedoeld en alleen op safe speelt dus geen gezeur over dat meisje.
)
Ze stond ermee tussen d'r tanden, maar kon er echt niets mee. Een appel is te groot om tussen de kiezen te klemen, maar loslaten was ook weer niet de bedoeling.. Dus ze stond maar een beetje dom voor zich uit te kijken
nam hem altijd in 1 keer in zn mond en beet hem dan pas door midde. Hij heeft heel wat appeltjes gehad in zn leven maar hij heeft er nog nooit 1 heel doorgeslikt