Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze verkopen nog wel van die gewone potjes. Die blijven niet branden, maar ik blijf er altijd een aansteker tegenaan houden tot het bovenste laagje gesmolten is, dat werkt ook best. Moet je dan misschien nog en keer doen als je het bovenste laagje gebruikt hebt, maarja je moet wat.
PolitieTed schreef:Jij bedoelt toch dat blik wat blijft branden als je er een vlammetje bij houdt? Die wordt (volgens mij) niet meer verkocht, omdat die brandbaar is. Ze verkopen nog wel van die gewone potjes. Die blijven niet branden, maar ik blijf er altijd een aansteker tegenaan houden tot het bovenste laagje gesmolten is, dat werkt ook best. Moet je dan misschien nog en keer doen als je het bovenste laagje gebruikt hebt, maarja je moet wat.
Samo schreef:PolitieTed schreef:Jij bedoelt toch dat blik wat blijft branden als je er een vlammetje bij houdt? Die wordt (volgens mij) niet meer verkocht, omdat die brandbaar is. Ze verkopen nog wel van die gewone potjes. Die blijven niet branden, maar ik blijf er altijd een aansteker tegenaan houden tot het bovenste laagje gesmolten is, dat werkt ook best. Moet je dan misschien nog en keer doen als je het bovenste laagje gebruikt hebt, maarja je moet wat.
En dat glimt ook? Want zo'n gewoon potje hebben we wel thuis!

Sjuimpje schreef:Hoogvliet
En er zijn ook ruitersportzaken die het verkopen.