Ik heb m'n haflingermerrie in maart precies een jaar,en ben al behoorlijk aan d'r gehecht...Maar wat blijkt nu?
Ikzelf ben 1,79m lang,en weeg 64kg.Mijn haflinger word in julie 3 jaar,is nu 1,33m groot,
en is best smal gebouwd..is wel ietsje breder geworden dan dat ze eerst was..Maar op dit moment is ze sowieso te klein voor me,maar een kennis van me; die heeft een haflingerhoeve,dus die heeft er wel verstand van;van de bouw enzo;die zegt dat ze niet groter word dan ze nu is(ja misschien nog 3,4 cm erbij)..
En nu heb ik dus de kans om een 6 jarige haf te kopen,die goed doorgereden is,en die is rond de 1,43m,en flink breed..Qua maat dus perfect voor mij..
Maar nu begint m'n vriend weer van; aah weet je zeker dat je Kely(mijn haf)wilt verkopen?Ze is zo lief ,en is aan je gehecht enzo...en dan voel ik me dus weer rot ,he;krijg ik weer flinke schuldgevoelens over kely
Maarjah..ik wil zó graag rijden...en ik weetnie zeker of ik dat op Kely straks wel kan doen,als ze 3/4 jaar oud is,omdat ze misschien wel te klein voor me blijft...
Aargh..ik weet niet meer wat ik moet doen..Misschien vergeet ik Kely wel zo langzamerhand als ik dat andere paardje heb,en ik ben daar continu mee bezig...
Wat zouden jullie doen?Een paardje houden ,omdat ze zo lief is,maar verder niks mee kunt doen?
Of toch maar omruilen tegen een grotere?
M'n vriend word zo langzamerhand gek van 't getwijfel van mij,hahah,daarom vraag ik 't nu maar ff aan jullie