VerhuizinG =(

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sann_

VerhuizinG =(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 20:09

Hoii

Ik ga volgende week verhuizen, en heb hier thuis een soort van verzorgpony staan. Hij is wel al erg klein maar ik ben echt heel erg gehecht aan hem. Ik zou hem dus willen kopen. Mijn ouders zeggen van dat ik meer aan een paard toe ben of iig een grotere. Ikzelf vind dat eigenlijk ook wel, maar ik heb die verzorgpony nu al 9 jaar en vind het super moeilijk om hem achter te laten. Voor de rest rijd er ook niemand op. Maar nu wil graag weten wat jullie zouden doen, hem wel kopen of niet? Als ik niet vraag of ik hem mag kopen ( dat moet natuurlijk ook nog mogen) dan krijg ik vanzelf een groter paard. Wat zouden jullie doen als jullie in deze situatie zaten? Je lievelingspony achterlaten of niet? Verdrietig

Maar wel 1 ding: Het moet wel mogen van de eigenaar..

Solide

Re: VerhuizinG =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:15

Als je het zelf niet belangrijk vind om te rijden of wedstrijden te rijden of wat dan ook met een paard dan zou ik het probleem er niet van inzien om dit dier te kopen als je er zo gek van bent. Het is natuurlijk erg moeilijk. Wat zijn jouw bedoelingen met een eigen paard???

Sann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 20:25

Nou ik rijd er geen wedstrijden mee, ook nooit gedaan. Dat hoeft van mij ook niet persee. Ik rijd het liefst recreatief dus..

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:27

Als het nog allemaal gaat en het paardje lijd er niet onder zie ik het probleem er niet van in. Het is natuurlijk een keuze van jou en lijkt me ook erg moeilijk, in ieder geval heel veel succes met de keuze die je maakt.

Een verzorgpony verlaten is moeilijk, maar een eigen paard is ook super ook al is het je verzorgpony niet. Tenminste zo heb ik het ervaren.