Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kitty1 schreef:Misschien heeft je paard toch iets waardoor hij zich zo gedraagt. Ik zou hem laten "bevoelen" door een paardenkenner. Ik bedoel geen echte dierenarts maar een natuurgenezer. Dit soort mensen voelen meteen aan of er iets is. Succes ermee!

?
.
bijna geloofwaardig.
Ingsannie schreef:Ik denk dat je hier niet al te veel op in moet gaan!! Bekijk zijn/haar profiel maar eens....
Paardenvlees schreef:Ingsannie schreef:Ik denk dat je hier niet al te veel op in moet gaan!! Bekijk zijn/haar profiel maar eens....
Waar sláát dat op zeg?
Ik moet (als bijbaantje) vlees inpakken in dozen. (Nog niet, binnenkort voor het eerst) En het is niet alleen een paardenfabriek, gewoon een vleesfabriek (de Huigelaar) maar ik noem het gewoon een paardenfabriek.
Paardenvlees schreef:Ingsannie schreef:Ik denk dat je hier niet al te veel op in moet gaan!! Bekijk zijn/haar profiel maar eens....
Waar sláát dat op zeg?
Ik moet (als bijbaantje) vlees inpakken in dozen. (Nog niet, binnenkort voor het eerst) En het is niet alleen een paardenfabriek, gewoon een vleesfabriek (de Huigelaar) maar ik noem het gewoon een paardenfabriek.
Paardenvlees schreef:Waar sláát dat op zeg?
?

felicity schreef:Hoe oud ben je dan?
Solide schreef:felicity schreef:Hoe oud ben je dan?
14.83 jaar, 5 uur, 8 minuten en 34 seconde
. Lijkt wel een puzzle
.
.
En terug met de bus. Levy schreef:In plaats van een zweep zou ik eens een volle fles wijn pakken en die tussen zijn oren stuk slaan.
Dat schijnt echt te werken.
el zonde van de wijn overigens.
mmm.....toch beter een andere tip: eerst de wijn opzuipen, en dan de fles vullen met water. Zit je misschien ook iets meer ontspannen te paard.
. Of beter nog, een lekker stukje vlees
.
felicity schreef:
Je lokt die reacties zelf uit.
Je naam is paardenvlees je werkt in een vleesfabriek. Je moeder zegt dat het kwakzalfers zijn. Hoe oud ben je dan? Dat je dat zo neer zet.
Ik vind het gewoon heel raar. Of het is iemand die een schaduwacount gemaakt heeft en ons in het ootje probeert te nemen.
Anoukie schreef:
Neem dan meteen een paar Franse kazen mee. Of beter nog, een lekker stukje vlees
![]()
.