Ik kreeg het idee om een voerbal te kopen en te vullen voor hem en 2 hooinetten over elkaar met hooi zodat hij wat te doen heeft.
Maar nu zat ik naar die voerballen te kijken. En ik weet echt niet welke ik moet kopen.
Divoza
Equiball (bst.nr.: 70351)
Van nature zijn paarden gewend om tot 16 uur zelf hun voedsel te zoeken. Dit in sterk contrast met paarden op stal die er circa 2 uur zoet mee zijn. Onderzoekers hebben ontdekt dat de huidige manier van voeren kan leiden tot stalondeugden als weven, kribben-bijten en zenuwachtig gedrag. De Equiball verlengt de voedertijd enorm zodat het paard de gehele dag kan consumeren. Wanneer het paard de Equiball beweegt vallen er willekeurig kleine porties voer uit. Zijn gedrag wordt hier mee beloond en het paard blijft hierdoor geïnteresseerd. De Equiball is geschikt voor alle typen strooisels.
€ 86.19

Paardendrogist
Amazing Graze
Supersterke voerbal met innovatieve vormgegeving. Uw paard doet langer met zijn voer en heeft urenlang speelplezier.
22005 voerbal 1 stuk € 59.95
22006 testweek 0 € 7.95
--------------------------------------------------------------------------------
Informatie Afwijkende mest, Speeltjes, Stro of mest eten, Voerballen
Soort Synthethisch
Vorm Paddestoel
Omschrijving Een voerbal, gemaakt van zeer sterk materiaal waardoor de bal voor vrijwel ieder paard geschikt is. Door de aparte vorm rolt de bal nooit steeds dezelfde kant op, het grote voordeel hiervan is dat ook wanneer de bal in de hoek van de box ligt, uw paard hem weer gemakkelijk terug kan rollen. De Amazing Graze heeft een vrij groot gat waar het voer uitkomt waardoor deze voerbal minder geschikt is voor bijvoorbeeld muesli.
Doordat uw paard veel langer over zijn voer doet dan wanneer het in de voerbak ligt, simuleert u het natuurlijke eetgedrag. De spijsvertering van paarden is van nature berekend op vele, kleine porties voer per dag. Door er voor te zorgen dat het dier meer moeite moet doen om het eten binnen te krijgen, verkleint u de porties en wordt de tijd die het paard besteedt aan zijn voer verlengd. Dit heeft een positief effect op de spijsvertering en vermindert de kans op verveling. De Amazing Graze is niet geschikt voor hyperactieve paarden.
Het reservoir van de Amazing Graze heeft genoeg ruimte voor ruim 2 kilo biks, waardoor u uw paard volledig kunt voeren met deze bal.
Piaffe
Voerderrolbal Snack-a-Ball (BI829946)
Ronde bal met gaatjes.
Door het rollen vallen er brokjes uit de bal.
Voorkomt stalondeugden en verveling.
Kleuren: rood
€37,50 Bestel dit artikel [help]