afstudeeropdracht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Redgirl

afstudeeropdracht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 13:28

Hallo mensen!
Voor mijn opleiding Paardenhouderij in Dronten ben ik op zoek naar een afstudeeropdracht die iets met paarden te maken heeft, maar wel HBO-waardig.
Weten jullie misschien nog bedrijven die ik zou kunnen aanschrijven? Ik hoop op snelle reacties omdat er een beetje haast achter zit.

Groetjes Anneminke

Winna

Re: afstudeeropdracht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:51

Niemand die iets weet voor ons om op te kunnen afstuderen?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:55

HBO-afstuderend mag je toch wel enige zelfstandigheid verwachten?! Lips are sealed

Om wat voor iets moet het gaan? Een onderzoeksopdracht?

AmbervdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:58

Hi Anneminke, je geeft aan dat je opdracht HBO waardig moet zijn. Kan je misschien voorbeelden geven wat voorgangers voor opdrachten hebben gedaan. Moet je in een stal werken of bij een paardenarts of een fokkerij... en moet je dan stallen mesten en echt hands-on of juist meer theoretisch. En hoe lang moet je stage lopen, hoeveel uur per week en wil je een vergoeding...... Is wel handig om even te laten weten. Wellicht dat je dan ook meer tips kan krijgen als je specifieker bent.

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:07

Voor onze afstudeeropdracht zijn we op zoek naar een bedrijf waar we een opdracht voor kunnen uitvoeren. Dit kan bijvoorbeeld het schrijven van een ondernemingsplan zijn voor een bedrijf dat wil opstarten of groter wil groeien. Ook zouden we een marktonderzoek kunnen doen.
(ik ben trouwens samen met Anneminke en nog een meid op zoek naar een afstudeeropdracht)

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:42

Moet het een paardenbedrijf zijn of mag het ook een ander agrarisch bedrijf zijn?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:47

Kun je niet iets met het onderwerp staart- en maneneczeem? Daar is de laatste jaren veel over te doen geweest en ik neem aan dat er bedrijven zijn die dit soort producten distrubueren die willen weten welke van deze producten nu juist wel of niet de gewenste werking hebben. Ik noem bijvoorbeeld het fjordenstamboek, ijslanderfokkerijen hier in nederland etc.