Wie gebruikt er ook homeopatische middelen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Magic_Ubaila

Wie gebruikt er ook homeopatische middelen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 12:32

hallo,
Ik heb nu ongeveer mijn pony een week!Ik geef haar sinds gisteren druppels bij voor spier en gewrichtspijn!Wie doet dit meer en wie weet na hoelang het effect heeft
groetjes joyce

moyra

Re: Wie gebruikt er ook homeopatische middelen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:11

hoihoi

ik heb wel gehoord van homeopatische middelen voor paardjes die heel druk zijn zoals mijn pony ze hebben me gevraagt of ik het wil gebruiken maar ik heb toch voor de gewoone weg gekozen.
bij ons op stal is er wel een paardje die die middelen toegedient kreeg en die is er een heel stuk helderder door gaan denken zegt eigenaar ik heb eerlijk gezegt niet zo zien veranderen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:51

Het enige wat ik wel eens gebruik zijn Arnica-druppels als hij weer eens iets stoms gedaan heeft.

Als een paard serieus spier- en gewrichtspijnen heeft, dan zou ik toch ook eens goed gaan nadenken waardoor dat zou kunnen komen.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:57

Het enigste waar ik ooit homeopatische middelen heb gebruikt is omdat de medicijnen van de DA niet aansloegen. Om het paard niet zomaar haar einde in te laten gaan hebben we toen homeopatisch geprobeerd. Helaas heeft het alleen maar wat gerekt...