Nou is mijn vraag:
Of je kunt vragen om betaalde stage?
En of iemand wel eens betaalde stage heeft gehad?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maaykuhhh schreef:Ik ga als het goed is de opleiding paardenhouderij in barneveld volgen. En natuurlijk moet je dan stage lopen op een paardenhouderij.![]()
Nou is mijn vraag:
Of je kunt vragen om betaalde stage?
En of iemand wel eens betaalde stage heeft gehad?
SANEX schreef:Je MAG er niet eens om vragen, in de agrarische sector worden stages niet vergoed, leuk gra[je van de overheid.
Andere sectoren wel maar de agrarische sector waar paardenhouderij en dierverzorging o.a onder vallen krijgen gene vergoeding.
Bij ons op school is het zelfs zo dat wanneer je stagebegeleider wel wil betalen, hij het over moet maken aan de school, omdat je anders een werkgever/werknemer verhouding krijgt, en dat is niet de bedoeling van stage.
Ik heb 4 paardenstages gelopen in mijn paardenhouderij-tijd en geen enkele vergoed gekregen. Ook waar ik nu stage loop voor dierverzorging krijg ik geen geld. Ik heb er geen problemen mee, ik heb al mazzel als ik kijk wat voor afscheidskado's en bedragen ik heb gekregen in vergelijking met sommige klasgenoten
[/quote]
Dat is echt wel beter.
alleen mijn moeder vind dat ik geld moet verdienen en ik kan er geen bijbaantje bij nemen want daar heb ik geen tijd voor.

ik kan niet wachten!