Rijden op gangenpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Rijden op gangenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 21:20

Het lijkt mij leuk om een keer op een Paso Fino of een ijslander te rijden. Weet iemand een manege ofzo in de buurt van Delft (Zuid-Holland) waar je dit kan doen? Les of buitenrit maakt me niet zo veel uit.

jen_iisJarig

Re: Rijden op gangenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:24

Marieke_ schreef:
Het lijkt mij leuk om een keer op een Paso Fino of een ijslander te rijden. Weet iemand een manege ofzo in de buurt van Delft (Zuid-Holland) waar je dit kan doen? Les of buitenrit maakt me niet zo veel uit.

je kan op internet kijken. google.nl en dan ijslanderrit ofzo intypen!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 21:26

Daar heb ik al gezocht, maar omdat ik niet echt iets kon vinden probeer ik het hier.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:36

ik zou als ik jou was even kijken op:

www.icelandic-horses.com en op www.gangenpaarden.nl . Op beide deze sites staan veel links van bedrijven. Er is geloof ik in Rotterdam een Ijslanderstal, maar ik weet niet of je daar ook ritten kan maken. Verder zijn er stallen wat verder weg van jou: Harmelen, Den Ilp etc. Succes met zoeken.

ps. Je zou het ook eens op de IJslandertopic in rassenpraat kunnen vragen, misschien dat er iemand bij jou in de buurt zit met een makkelijk te rijden paard die je wel een keer mee zal willen nemen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 23:05

Zijn er nog meer mensen die een leuk adres hebben?

WormBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 11:54

Marieke_ schreef:
Zijn er nog meer mensen die een leuk adres hebben?

Niet in de buurt, wel erg leuk: Stal Edda op Vlieland. Daar gaan mijn vriendin en ik elk jaar een weekje ijslanders rijden OK dan! . Kun je lekker buitenritten maken en ondertussen de paardjes en hun gangen leren kennen.