Waar kan ik mijn paard een zomervakantie geven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Waar kan ik mijn paard een zomervakantie geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 20:24

Zoals de titel het al zegt, wil ik mijn paard deze zomer min. 4 weken naar de wei doen. Er zijn veel weilanden in rotterdam en omgeving, maar vaak is er geen huis of oppasser bij. Ik zoek echt een plekje waarbij hij overdag lekker op de wei kan, en ook binnengehaald wordt als het onweert etc. Weet iemand zo'n lekker plekje?

Ineke2

Re: Waar kan ik mijn paard een zomervakantie geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:51

Misschien bij neeleman?

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:07

Vraag eens aan Mandy van Schamila die gaat naar Mijnsheerenland(of daar in de buurt) er gaan er nog meer van de manege heen en schijnt heel goed te zijn heb ik van verschillende mensen gehoord

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 11:55

ja, ik hoorde dat ze er vanmiddag heengingen, maar ik kan vanmiddag niet. En voor zover ik weet wordt daar niet echt op de paarden gelet, wat ik wel heel graag wil. Geen andere bokkers die een plekje weten of hebben?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:58

Ga je op vakantie zelf? Anders kun je hem zelf op stal zetten. En waarom kan je pony niet dag en nacht buiten blijven, behalve met onweer? Misschien is een boer een optie? Vaak hebben deze wel kleine stukjes land die begraasd moeten worden wat niet door de koeien kan gebeuren? Deze kan dan toch gewoon je pony binnen en buiten zetten als hij de koeien gaat melken of naar binnen/buiten laat?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 12:02

Hermesdeux schreef:
Ga je op vakantie zelf? Anders kun je hem zelf op stal zetten. En waarom kan je pony niet dag en nacht buiten blijven, behalve met onweer? Misschien is een boer een optie? Vaak hebben deze wel kleine stukjes land die begraasd moeten worden wat niet door de koeien kan gebeuren? Deze kan dan toch gewoon je pony binnen en buiten zetten als hij de koeien gaat melken of naar binnen/buiten laat?

Hier hebben wij niet echt veel boeren in de buurt Knipoog

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:15

Naar een boer brengen! Mijn paarden stonden vorig jaar een maand bij een boer in Wanroij. Overdags naar buiten, 's nachts op stal. Er werd voor me gemest en ze kregen nog brok en hooi en alles erbij voor, schrik niet, 100 euro per paard!!! Het was echt een vakantie voor ze en ze hadden het helemaal naar hun zin daar, was echt super Ja

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:34

Dat is nou net het probleem bij ons.. We hebben bijna geen boeren..