iemand die gratis met paarden praat vanuit een foto.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

iemand die gratis met paarden praat vanuit een foto.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 18:25

ik zoek iemand die *gratis* met een paar paarden zou willen praten voor mij
het gaat om men 3 verzorgpaardjes, voornamelijk de belg.
ik ga sinds kort naar daar, en ik ben de belg aan het beleren, vantevoor stond ze al een tijd stil.
Helaas ben ik een arme student,heb ik op het einde van men geld een stuk maand over, dus ik kan me het niet veroorloven om geld te geven om even met de paardjes te praten.
Maar ik zou wel zeer graag weten of ze nu gelukkig zijn, of ze speciale wensen hebben, en vooral hoe dat mina zich voelt om weer aan het werk te moeten, en dan hoe ze zich voelt om onder het zadel te lopen.
Wil er iemand een pb'tje sturen aub?
hartelijk dank!

Princess

Re: iemand die gratis met paarden praat vanuit een foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:51

door een foto met de paarden praten?haha, sorry hoor.
Je hebt toch zelf in de gaten hoe het met die paarden gaat, je bent er mee bezig en in de omgang en verzorging merk je vanzelf wat ze fijn vinden, wat ze moeilijk vinden en of ze ergens eventueel last van hebben. maar door een foto kan je echt niet met een paard praten(hoewel sommige mensen beweren dat ze dat wel kunnen) ik wil je niet belachelijk maken ofzo hoor, maar ik denk dat jij die met deze paarden omgaat beter weet waar ze aan toe zijn dan iemand die beweert met deze paarden via een foto contact te leggen

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:06

vriendin van mijn heeft het ook ooit laten doen en ik weet ni meer precies wat de vrouw allemaal gezegd had maar het klopte wel allemaal.

sorry maar ik weet er geen die het gratis doet.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:47

Ik denk dat er weinig zijn die dit gratis doen. Het kost voor die mensen namelijk ook tijd (tijd is geld tegenwoordig) en het kost ook veel energie.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 19:48

@ princess: ik weet wel ongeveer hoe die paarden zijn, maar er zijn kleine dingete waar ik graag wat meer uitleg over zou willen weten.
ik pb je even Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:13

kben dit ook aan het zoeken maa rjammer genoeg vind je dit niet erg snel.

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:48

Er zijn er hier op bokt die dit doen maar dan kost het wel wat...Anders zou ik het bij gezocht plaatsen...Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:54

Voor wat, hoort wat.
En vind je het erg belangrijk, dan is er ook wel geld voor vrij te maken.

princess, jij mag denken wat je wilt,
maar laat mensen in hun waarde die wel meer geloven, dan alleen een stoffelijk lichaampje, maar ook in een ziel, waarmee gecomuniceerd kan worden.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 07:24

Daar heb je wel gelijk in Kawa, en ik zou moeten de middelen hebben dan ga ik direct naar DePennyBitch om men paardjes te laten analyseren.
helaas heb ik die middelen niet, en gaat het voorlopig allemaal op aan men lessen, tuig voor de paardjes, en men brommertje te betalen (anders kan ik er niet geraken)

cadmaddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 10:37

Als je een adres wilt van iemand die dat doet kun je me daarover pmen, maar nee dat is niet gratis. Maar is het zeker waard, ik ben een keer geweest en daarbij liet ik ook een foto van een paardje zien waarvan ik dacht dat ie na langdurige kreupelheid naar de slacht was gebracht. Zij zei dat ie niet dood was, maar dat ie niet echt gelukkig was. Ze zij dat ik er achteraan moest gaan en hem moest zoeken, over de kreupelheid ze niet zo veel zeggen. Ik had ook het idee van ja blabla dat geloof ik niet, iedereen vertelde mij dat ie naar de slacht was.. Een paar maanden later hoorde ik via via dat ie de zomer in een wei bij een handelaar had doorgebracht, en nu is ie een maand of 3 van mij. Pling

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:14

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:24

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:01

wat wil je dan dat ze je paard verteld : ??? Bloos

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:03

Ik heb er toen eens 25 of 15 euro voor betaald. Je paard word gependeld aan de hand van de foto. Die man of vrouw kan je vertellen of het paard lichamelijk en geestelijk wel in orde is. Uiteindelijk zal je kruiden voorgeschreven krijgen. Die waren bij deze vrouw 20 euro per zakje. Heb het nooit gebruikt, maar als ik meer geld had ging ik haar wel op kruiden zetten. Er zijn veel verschillende meningen over kruiden, maar dat maakt niet uit. Het is wat je zelf wilt!