GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT

At last, an AP saddle tailored to fit the narrower or older horse with prominent withers. Specially-shaped panels support the saddle on the horse’s rib-cage which prevents any painful squeezing of the withers. Extra-deep gussets at the back lift the saddle clear of the spine.
*Cut-back pommel suits higher withers
rop panels raise the saddle for extra wither clearance *Cut-away flaps prevent interference with shoulder blades
Colors: Black and Brown
Seat Sizes: 17, 17 1/2, 18
Widths: Narrow and Medium
Dit zadel kan ik hier in Nederland niet zo snel vinden voor de prijs van rond de 300 tot 350 euro, maar het zadel kon je bestellen vanuit America, maar dat vind ik te omslachtig. Het zou heel goed kunnen, dat dit zadel een ouder model is vandaar de prijs, want die wat ik op nederlandse sites heb gezien waren tussen de 500 en 600 euro. Zou iemand mij aan dit zadel kunnen helpen. Weet iemand waar ik het kan kopen, misschien heb jij het toevallig en wil je het kwijt. Of hebben jullie zelf nog leuke zadels die jullie kwijt willen.
Ik wil graag een kunstof zadel (liefst dat hierboven) wat goed is voor oudere paarden met hoge smalle schoft (niet dat 17 echt oud is haha) Het is een e-ponny. Al jullie reacties zijn welkom.
Please helpppp