GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT - info?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schatjes

GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT - info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 18:09

Zoals de titel al zegt heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een nieuw zadel kopen, en ben op het volgende gevallen.

GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT

Afbeelding

At last, an AP saddle tailored to fit the narrower or older horse with prominent withers. Specially-shaped panels support the saddle on the horse’s rib-cage which prevents any painful squeezing of the withers. Extra-deep gussets at the back lift the saddle clear of the spine.

*Cut-back pommel suits higher withers
Plingrop panels raise the saddle for extra wither clearance
*Cut-away flaps prevent interference with shoulder blades
Colors: Black and Brown
Seat Sizes: 17, 17 1/2, 18
Widths: Narrow and Medium

Dit zadel kan ik hier in Nederland niet zo snel vinden voor de prijs van rond de 300 tot 350 euro, maar het zadel kon je bestellen vanuit America, maar dat vind ik te omslachtig. Het zou heel goed kunnen, dat dit zadel een ouder model is vandaar de prijs, want die wat ik op nederlandse sites heb gezien waren tussen de 500 en 600 euro. Zou iemand mij aan dit zadel kunnen helpen. Weet iemand waar ik het kan kopen, misschien heb jij het toevallig en wil je het kwijt. Of hebben jullie zelf nog leuke zadels die jullie kwijt willen.

Ik wil graag een kunstof zadel (liefst dat hierboven) wat goed is voor oudere paarden met hoge smalle schoft (niet dat 17 echt oud is haha) Het is een e-ponny. Al jullie reacties zijn welkom. Haha!

Please helpppp Huilen
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-02-05 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Schatjes

Re: GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT - info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 18:54

Vandaag heb ik op een kiefer zadel gereden, en ben een beetje verkocht. hij koste 450 euro, maar ik probeer hem voor 250 tot 300 te krijgen met inruil van mijn zadel. Maar ik heb nu dus ook een boomloos zadel me besteld om te proberen voor een week gratis op http://www.boomlooszadel.nl Ik denk dat ik dus voor een van deze twee ga. Ik hoop dan wel dat achter drie weeken het kiefer zadel er nog is, zou ik graag dat toch willen hebben. Maar in ieder geval bedankt voor de reacties

LittleKathy

Re: GRIFFIN All Purpose - High Wither CLOSEOUT - info?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:05

Hey meid!

Ik heb laatst ook een kieffer zadel gekocht voor 350 euro en ben er super tevreden over. Ik heb hem sowieso door iemand van hypoweert laten nakijken en die zij direct: doen! Het zijn gewoon supergoede zadels en ze dalen niet snel in waarde! Ik weet niet wat jij voor type zadel hebt van kieffer, maar die van mij was 4 jaar oud en die man van hypo zei dat dat een hele nette prijs ervoor was!
Succes, groetjes manon