Zadel na laten kijken, probleem...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Zadel na laten kijken, probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 17:11

Ik wil mijn zadel al een tijdje na laten kijken, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan. Ik heb al een aantal goede zadelmakers hier in de buurt aan de lijn gehad, en geen is er bereid om langs te komen om te zien hoe het op de rug van mijn merrie ligt. Dat is niet rendabel genoeg, zeggen ze.... Verward
Even langs gaan is ook erg moeilijk te doen, gezien ik niet over vervoer beschik en ik dan een stalgenoot moet gaan vragen. Verder vind ik het absoluut slecht, en niet klantgericht, dat een klant maar met paard en al ergens heen moet rijden om een zadel na te laten kijken. Zo`n persoon is imo sneller ter plekke als ik met trailer en al.

Wie ervaringen met zadelmakers die wèl langs komen, omgeving Eindhoven?

Ojajoh

Re: Zadel na laten kijken, probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:18

komen ze ook niet tegen voorrijkosten?
ik regel altijd dat we meerdere mensen van stal bij elkaar hebben die ook hun zadel willen laten nakijken
de voorrijkosten delen we dan Pling

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 17:20

Dat zou kunnen... moet morgen even terugbellen. Weet alleen zo 1-2-3 niemand van stal die ook een kijkje nodig heeft, zal eens informeren.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:24

Ik ken een man uit Uden die bij veel bekende stallen langs gaat.
Volgens mij komt ie ook wel voor 1 zadel, maar ik weet niet of hij dan voorrijdkosten berekent.

Het telefoonnummer zou ik even moeten navragen. Volgens mij ben ik het kwijt geraakt.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 17:25

Ja da`s goed, laat maar weten dan, graag! Ja

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:20

Koortje, apart.

Ik weet wel dat ik van de zomer voor mijn 2 zadels (dressuur en spring) een redelijk bedrag aan voorrijkosten moest betalen.

2 Weken terug ben ik op een pensionstalling geweest waar een stuk of 8 man verzameld was om de zadels na te laten kijken en toen was ik nog 7 euro aan voorrijkosten kwijt.

Maar dat ze helemaal niet willen komen vind ik vreemd.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 22:56

Zo, dat is nog veel geld aan voorrijkosten zeg! Wow!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:14

Van Ruyters komen ze langs als je het vraagt. En van Langeraap komen ze ook langs. Deze zadelmaker komt uit Berlicum maar is al meerdere keren bij ons op stal geweest.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:25

lijk me toch het belangrijkste dat ze zien hoe het op jouw paard ligt... alleen daarop kunnen ze baseren of het zadel goed past of niet.
als jij geen mogelijkheid hebt om met paard daarnaartoe te gaan hebben hun pech, want hun lopen een klant mis.
gewoon nog een paar anderen opbellen en anders weer van voor af aan beginnen en uitleggen dat je geen vervoer voor je paard hebt

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 13:07

Nathalie schreef:
Van Ruyters komen ze langs als je het vraagt. En van Langeraap komen ze ook langs. Deze zadelmaker komt uit Berlicum maar is al meerdere keren bij ons op stal geweest.

Ruyters ben ik niet zo kapot van, die kijken amper, en het antwoord is altijd: even opvullen!

En van Langeraap moet ik zometeen terug bellen, de dame die ik gisteren aan de lijn had begon over dat niet rendabel enzo.... misschien krijg ik zometeen een ander antwoord!